Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:31:18 GMT

کشف بیش از ۳۳ تن داروی قاچاق و غیر بهداشتی در دماوند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۱۳۴

کشف بیش از ۳۳ تن داروی قاچاق و غیر بهداشتی در دماوند

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین فاضلی " روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی،شناسایی انبار دپوی داروی قاچاق در یک شرکت دارویی به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و بررسی های همه جانبه ومیدانی موفق به شناسایی انبار گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: با هماهنگی قضایی و حضور کارشناسان اداره بهداشت و غذا و دارو نهایتا مقدار ۱۰۶ قلم مواد اولیه داروهای تقویتی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط کردند.

سرهنگ فاضلی با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است افزود: انبار مذکور پلمب و مالک شرکت به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی در شهر کیلان

سرهنگ فاضلی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی به شیوه مشخص در حوزه شهرکیلان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و گشت زنی هدفمند متهم را حین سرقت شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در ادامه بیان داشت: پس از دستگیری و انتقال متهم به همراه اموال مسروقه با انجام بازجوئی به عمل آمده لب به اعتراف گشود و به پنج فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

فاضلی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری شهروندان و الزام توجه به رعایت استانداردهای حفاظتی اماکن خصوصی و سکونت و بکارگیری نگهبان محله درخواست نمود، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد را مخصوصا در ساعات شبانه با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها شهرستان دماوند اقلام دارویی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند اقلام دارویی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرستان دماوند اقلام دارویی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اماکن خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله چوب تاغ قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️سرهنگ پرویز عالیشاه گفت: ماموران انتظامی متوجه شدند راننده یک دستگاه خودرو در محدوده جنوب شهرستان سمنان در حال جمع آوری چوب تاغ قاچاق است .

وی افزود : ماموران گشت کلانتری ۱۲ مسکن مهر به همراه کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی به محل اعزام شدند و راننده دستگیر شده و در خودرواش  ۳۰۰ کیلو گرم چوب تاغ کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تصریح کرد: چوب‌ها تاغ در اجرای دستور قضایی تحویل یگان حفاظت منابع طبیعی شد و متهمان روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • باند سارقین اماکن‌ خصوصی و سیم برق در خوی متلاشی شد
  • کشف محموله چوب تاغ قاچاق در سمنان
  • غافل گیری سارق اماکن خصوصی توسط پلیس در مرزداران