Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:43:57 GMT

امضای قرارداد وام بانکی میان ژاپن و اوکراین

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۱۴۶

امضای قرارداد وام بانکی میان ژاپن و اوکراین

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری «ان اچ کی» ژاپن، مراسم امضای توافقنامه وام بانکی ۱۰۰ میلیون دلاری میان ژاپن و اوکراین به شکل مجازی برگزار شد.

«تاناکا آکی هیکو» رئیس آژانس همکاری بین الملل ژاپن در توکیو همزمان با «سرگئی مارچنکو» وزیر دارایی اوکراین در کی یف این قرارداد را امضا کردند. 

«تاناکا آکی هیکو» حمله نظامی روسیه به اوکراین را بحران انسانی و به عنوان بزرگترین تهدید قرن حاضر برای نظم جهانی که ارزش های دموکراتیک را دربردارد، توصیف و تاکید کرد که لازم است در برابر این تهدید ایستادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از سوی دیگر «سرگئی مارچنکو» مراتب قدردانی خود را به خاطر پشتیبانی و حمایت ژاپن از کشورش ابراز کرد و افزود، ژاپن از راه های مختلف از جمله کمک های اقتصادی در شرایط بحرانی به کشور جنگزده اوکراین کمک کرده است. 

پیش تر دولت ژاپن اعلام کرده بود، وامی برای اوکراین فراهم می کند تا به بازسازی و دیگر اقدامات اقتصادی اختصاص دهد. 

برچسب‌ها اوکراین روسیه ژاپن تحولات اوکراین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین روسیه ژاپن اوکراین روسیه ژاپن تحولات اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۸ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان

مقامات جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حضور رئیس جمهور ایران و نخست وزیر پاکستان، ۸ سند همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف امضاء کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به پاکستان مقامات جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه در حضور رئیسی و شهباز شریف 8 سند همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم  و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و مسائل حقوقی و قضایی به امضاء رساندند.

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم «ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سیما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه امضای تفاهمنامه میان ایران و سریلانکا با حضور رؤسای جمهور ۲ کشور | تصاویر
  • افتتاح ۳ مگاپروژه حوزه انرژی سریلانکا توسط سید ابراهیم رئیسی/ امضای ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا/رئیسی: تهدیدها و تحریم ها ملت ایران را متوقف نکرده است/ رئیس جمهور سریلانکا: از حمایت های ایران تشکر می کنیم
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • عکس/ امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • امضای اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان