Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ودود محمدی بعد از ظهر سه‌شنبه در بازدید از عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان مدیریت بحران خلخال اظهار کرد: تکمیل ساختمان مدیریت بحران خلخال نیازمند ۶۰ میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تأمین اعتبار لازم، پروژه ساختمان مدیریت بحران این شهرستان تابستان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته اعتبارات زیادی برای راه‌اندازی مرکز مدیریت بحران شهرستان هزینه شده و انتظار می‌رود شهرداری خلخال، مجری و بهره‌بردار این طرح برای رفع نواقص موجود در پروژه و راه‌اندازی آن در سال‌جاری تلاش کنند.

شهردار خلخال گفت: پروژه‌های احداث ساختمان مدیریت بحران در تمام شهرستان‌های استان اردبیل اجرا شده ولی تنها ساختمان مدیریت بحران شهر اردبیل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه شهرداری قادر به تأمین اعتبار تکمیل این پروژه با استفاده از درآمد محلی محدود خود نیست، افزود: در صورت تأمین اعتبار لازم از سوی ستاد مدیریت بحران استان و یا کشور، پروژه ساختمان مدیریت بحران این شهرستان تابستان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۸۸ و با زیربنای ۹۰۰ متر مربع در خلخال آغاز شده و برای اجرای آن ۲۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری و اعتبارات استانی هزینه شده است.

محمدی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال نیاز است، اضافه کرد: از مجموع اعتبار تخصیص یافته، امسال به این پروژه ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل عملیات اجرایی ساختمان مدیریت بحران و یک میلیارد ریال نیز برای تجهیز آن هزینه شده ولی به علت وجود نواقص موجود هنوز این ساختمان قابل استفاده نیست.

شهردار خلخال بیان کرد: ساختمان مدیریت بحران خلخال با هدف استقرار مسئولان عضو شورای مدیریت بحران در مواقع بحرانی، هدایت عملیات امداد و نجات و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان حوادث قهری در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه و در مواقع عادی نیز به عنوان یک سالن ورزشی چند منظوره برای استفاده ورزشکاران توسط شهرداری خلخال اجرا شده است.

کد خبر 5492399

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری خلخال مدیریت بحران اعتبارات عملیات امداد و نجات کمک رسانی حوادث غیر مترقبه سالن ورزشی ورزشکاران بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه احتکار گرد و غبار آلودگی هوا تنظیم بازار ویروس کرونا کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی ایلام ساختمان مدیریت بحران میلیارد ریال تأمین اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا درخصوص پروژه خانه شهر مطرح کرد: همان‌طور که از اسم پروژه خانه شهر پیداست، این پروژه بیانگر سابقه و تاریخچه شهر تهران است. 

وی با بیان اینکه پروژه خانه شهر تاریخچه و گذشته تهران به تصویر می‌کشد، افزود: سعی کردیم با اجرای این طرح علاوه برتداعی گذشته شهر، آنچه برای آینده آن متصور هستیم را نیز در این ساختمان به تصویر بکشیم.

وی با تاکید بر اینکه به کارکردهای پیرامونی و جنبی این پروژه توجه ویژه شده است، عنوان کرد: تمامی مراجعه کنندگان از شهروندان گرفته تا اعضای کلانشهرها پس از اتمام پروژه به محض اینکه وارد این ساختمان شوند سیر تاریخی که در این بنا به تصویر کشیده شده است را درک خواهند کرد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نسبت به تمامی بخش‌های این پروژه توجه ویژه و خاصی شده است و از مواد با کیفیت و مدرن مورد استفاده قرارگرفته است.

حق بین ادامه داد: به عنوان مثال سقف این پروژه اکسپوز است که به عنوان سقف‌های باز یا پلنوم‌های باز نیز شناخته می‌شوند. در این نوع سقف تمامی سیستم‌های تاسیساتی ساختمان که از زیر سقف عبور کرده‌اند در معرض دید قرار می‌گیرند. در واقع این سقف‌ها نوعی سقف باز قلمداد شده و امروزه محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌‎اند. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پوشش پروژه کاملا منطبق با ساختمان دوره قاجاریه و زمان قدیم در نظر گرفته شده است. داخل پروژه نیز کاملا مدرن است و با کارکرد امروز خدمات خواهیم داد.

حق‌بین همچنین در خصوص زمان افتتاح پروژه اظهار کرد: بنابر پیش بینی‌های صورت گرفته این پروژه تا شهریور ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پایان با تاکید بر اینکه این پروژه بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی در ابنیه شهر تهران است، افزود: نکته حائز اهمیت و قابل توجه این است که بافت میدان امام‌خمینی با احداث این پروژه احیا خواهد شد.

گفتنی است پروژه «خانه شهر» واقع در ضلع شمالی میدان امام خمینی (ره)، دارای امکانات فرهنگی و رفاهی شامل، سالن نمایش با ظرفیت 360 نفر، کافه رستوران حدود 100 نفر، عکاسخانه، شهر کتاب، کافه کتاب و گالری موزه است و با زیر بنای در حدود 18000 متر مربع توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری در دست ساخت است.این پروژه دقیقا در محل ساختمان قدیم بلدیه تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • لزوم ورود مدیریت شهری به مسائل زیست‌محیطی برای جلوگیری از ایجاد بحران‌ها