Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی آب‌های آرام با اشاره به تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو از تغییر برنامه‌های تیم ملی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پدرو سنا، سرمربی تیم ملی آب‌های آرام در خصوص تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: متاسفانه بازی‌های آسیایی یک‌ سال عقب افتاد و برنامه ما تغییر کرد و حالا روی تمرینات قدرتی بچه‌ها و آمادگی جسمانی آنها کار می‌کنیم  تا قدرتمند در بازی‌های آسیایی حاضر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ریزی داشتیم در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم، اما برنامه‌های ما تغییر کرد و فعلا روی تکنیک کار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعویق بازی‌های آسیایی برای آب‌های آرام بهتر است، گفت: ما الان زمان بیشتری را داریم تا تمرین کنیم و تعویق بازی‌ها برای ما بهتر است و بازیکنان می‌توانند بیشتر تمرین کنند. قدم به قدم تمرینات را انجام می‌دهیم و این نیاز است که بر اساس برنامه هایی که خودمان برای تیم ملی داریم، پیش برویم. بازیکنان خوبی داریم اما لازم است بیشتر با آنها کار کنیم و الان هم این وقت را در اختیار داریم.

سرمربی تیم ملی آب‌های آرام کشورمان در خصوص امکانات قایقرانی ایران گفت: فدراسیون در بحث امکانات از ما حمایت کرد و این امکان را ایجاد کرد که خوب تمرین کنیم. فدراسیون تلاش کرد که همه امکانات موجود را در اختیار داشته باشیم.

پدرو در خصوص مسابقات پیش‌روی آب‌های آرام تصریح کرد: مسابقات جهانی کانادا و مسابقات مجارستان را در پیش رو داریم. دنبال این هستیم که در این مسابقات شرکت کنیم حضور در این مسابقات برای ما اهمیت دارد چرا که سطح قایقرانان را بالا می‌برد.

واکنش رئیس فدراسیون قایقرانی به مهاجرت نصیری/ سهرابیان: او فقط شغل می‌خواست/ فرزند خودشان بود هم همین‌کار را می‌کردند؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی تعویق بازی های آسیایی آب های آرام تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود

مهران برخورداری ملی پوش المپین استان در ترکیب تیم ملی تکواند کشور مان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام می‌شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

برخورداری پیش از این سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دختر شایسته عربستان در مسابقات جهانی شرکت می‌کند!/عکس
  • معرفی اعضای تیم ملی مچ اندازی بانوان جهت شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴
  • پرتاب ماهواره‌های جدید «استارلینک» به تعویق افتاد
  • ارتقا ۲۶ پله‌ای بسکتبال بانوان در رده‌بندی جهانی بهترین اتفاق پارسال بود
  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید!
  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان
  • خطر جنگ جهانی در صورت اعزام نظامیان ناتو به اوکراین