Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@19:56:10 GMT

۳ سوداگر مرگ در سراوان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۲۳۰

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۶۲۵ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح در سراوان خبر داد.

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار در زاهدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر را از شهرستان سراوان به عمق کشور داشتند مطلع شدند و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان گلشن به کنترل و رصد مسیر انتقال محموله مواد افیونی پرداختند و سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو405 در محور'کلگان ـ جالق' در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند رؤیت کرده به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به‌سمت مأموران قصد فرار از محل داشتند که پس از طی مسافتی، بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس خودروهای آنها زمینگیر و هر 3 قاچاقچی به‌همراه یک قبضه سلاح کلاش با 23 فشنگ جنگی دستگیر شدند. در این عملیات ضربتی در بازرسی از خودروهای توقیف‌شده از قاچاقچیان 625 کیلو و 700 گرم مواد افیونی، شامل 576 کیلو تریاک و 49 کیلو و 700 گرم هروئین کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: کارکنان انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان‌سوز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

393/ش+

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مواد افیونی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از اجرای طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، ۴۴ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، شریف رحیمی اظهار کرد: طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان لنگرود اجرا شد.

وی از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری شش خرده‌فروش و دو قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و افزود: از این افراد یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و هشت کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی لنگرود خاطرنشان کرد: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رحیمی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه انتظامی است، تصریح کرد: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌‎های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 746936

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار