Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت ایرنا، جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان آذربایجان غربی بعد از ظهر امروز سه شنبه به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بر اتمام و اجرای طرح های محرومیت زدایی در این استان تاکید شد.

در این جلسه با اشاره به مطالبات و تاکید رئیس جمهور درخصوص احیای دریاچه ارومیه مقرر شد تا طرح های مرتبط با احیای این دریاچه هر چه سریعتر عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم و تحقیقات و فناوری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار آذربایجان غربی، معاونان و مسوولان دستگاه های مربوطه و استانی حضور داشتند، توافق های دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان در حوزه های مختلف بررسی و تصویب شد. 

همچنین در این جلسه بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن هر چه سریعتر طرح های مرتبط با حوزه گردشگری، نیرو، ورزش و جوانان، خانواده و زنان، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و عمرانی و زیرساختی استان آذربایجان غربی به منظور اشتغالزایی و توسعه و آبادانی این استان تاکید شد.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی محمد مخبر دریاچه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی محمد مخبر سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی محمد مخبر دریاچه ارومیه آذربایجان غربی اجرای طرح رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در صد و نهمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید ازدو شرکت صنعتی و تولیدی در ارومیه، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.

 عمده مشکلات این مجموعه های تولیدی در حوزه هایی چون  اداره کل ارشاد و تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک های عامل بود  که تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

 شرکت صنعتی  در سال 1376 فعالیت خود را در ارومیه آغاز کرده است و انواع ادوات کشاورزی و دامپروری را تولید می کند.

شرکت تولیدی  نیز فعالیت خود را در ارومیه شروع کرده  است و انواع ساک دستی های فانتزی و اختصاصی مقوایی و جعبه کادویی را تولید می کند.

دیگر خبرها

  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • ۵۲ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه لایروبی شد
  • اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • ۵۰ اثر تاریخی آذربایجان‌غربی مرمت شد
  • معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری