Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@22:08:06 GMT

عصبانیت شدید بنت : از همه سلاح ها علیه فلسطینیان استفاده شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۲۶۸

عصبانیت شدید بنت : از همه سلاح ها علیه فلسطینیان استفاده شود

نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی دستور داد تا نظامیان اشغالگر از تمامی سلاح‌های موجود برای مقابله با فلسطینیان استفاده کنند.

به گزارش مشرق، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) و در پی تداوم ناآرامی‌ها در فلسطین اشغالی دستور داده است که نظامیان اشغالگر از همه سلاح‌ها در مواجهه با فلسطینیان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم» و به نقل از جروزالم پست اسرائیل، بنت در هنگام ابلاغ این دستور اذعان کرده است: نیروهای ما از تمامی انواع سلاح‌ها برای مورد هدف قراردادن هر فردی که تهدیدی برای شهروندان یا سربازان اسرائیلی ایجاد کند، استفاده خواهند کرد.

نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی طی بازدید از تیپ منطقه‌ای «افرایم» در کرانه باختری به همراهی «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش تل‌آویو، گفت: «به نیروهای اسرائیلی دستور دادم تا از همه ابزارهای لازم برای رسیدن به آرامش و امنیت برای اسرائیل استفاده کنند».

بیشتر بخوانید: 

اسرائیل برای نبرد در ۳ جبهه آماده می‌شود

بنت در ادامه تصریح کرد: «در این بخشنامه به وضوح آمده است که تروریست‌ها را در هر کجا که باشند می‌توانید با انواع سلاح مورد هدف قرار دهید».

او در پایان اشاره کرد: «ما حمایت کامل خود را از ارتش و پلیس اسرائیل برای پاسخ به هر حمله تروریستی در قدس، یهودا و السامره (کرانه باختری) و هر جای دیگری در کشور اعلام می‌کنیم».

این در حالی است که امروز صبح رسانه‌های عبری‌زبان و منابع محلی فلسطینی اعلام کرده بودند نظامیان رژیم صهیونیست به یک جوان فلسطینی که قصد انجام عملیات استشهادی داشته است، تیراندازی کرده‌اند.

روز دوشنبه (دیروز) روزنامه «یسرائیل هیوم» نیز در گزارشی نوشته بود که «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی نشستی محرمانه، نگرانی خود درباره از دست دادن برخی مناطق از سرزمین‌های اشغالی را ابراز و خواستار استفاده نظامیان صهیونیست از تمام سلاح‌های موجود شده بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت نفتالی بنت اسرائیل فلسطین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سلاح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها

جنبش حماس فلسطین تصویب کمک ۲۶ میلیارددلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد که این اقدام واشنگتن دلیلی آشکار بر همدستی و مشارکت رسمی آن در جنایات اشغالگران فاشیست علیه مردم فلسطین در نوار غزه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه حماس به این منظور آمده است که این اقدام آمریکا تاییدی بر همدستی و مشارکت رسمی واشنگتن در جنگ نسل کشی است که ارتش اشغالگر و فاشیست صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه به راه انداخته است؛ جنگی که در آن ده‌ها هزار انسان بی گناه به شهادت رسیده و شهرها و محله‌های مسکونی و همه زیرساخت‌ها در نوار غزه نابود شده است.

حماس در ادامه بیانیه خود تصریح کرد که دولت آمریکا و جو بایدن رئیس جمهور آن مسئولیت سیاسی و قانونی و اخلاقی جنایات جنگی که رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین مرتکب می‌شود را برعهده دارند.

این جنبش تاکید کرد که دولت آمریکا و بایدن از خلال این حمایت‌های خود از اشغالگران که مخالف قوانین بین‌المللی است و به کابینه افراطی صهیونیستی جهت تداوم تجاوزات وحشیانه آن علیه ملت فلسطین چراغ سبز نشان می‌دهد و همه قوانین و هنجارهای بین المللی را نقض می‌کند، مسئول جنایت صهیونیست‌ها هستند.

حماس: بیش از 72 درصد قربانیان جنگ زن و کودک هستندواکنش تند حماس به ادعاهای بلینکن درباره مذاکرات آتش‌بس

روز گذشته مجلس نمایندگان آمریکا کمک 26.38 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی را با 366 رای موافقت در مقابل 58 رای مخالف به تصویب رساند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این مصوبه در صفحه ایکس خود نوشت: کنگره ایالات متحده با اکثریت قاطع، لایحه کمکی را تصویب کرد که نشان دهنده پشتیبانی دو حزبی از اسرائیل و دفاع از تمدن غربی است. ممنون دوستان، متشکرم آمریکا!

یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل هم نوشت: از آنجایی که اسرائیل از هفت جبهه از جمله ایران با تهدید مواجه است، ایالات متحده در کنار اسرائیل ایستاده است.

چند هفته قبل هم دولت بایدن با بسته جدیدی از کمک‌های نظامی به قیمت چند میلیارد دلار به اسرائیل موافقت کرد که در میان آنها 2000 بمب سنگر کوب یک تنی از نوع MK84 به چشم می‌خورد، بمب‌‌هایی که هر یک از 3.3 متر طول داشته و قادر است حفره‌ای به عرض 15 متر ایجاد کنند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که این بسته نظامی در حالی در اختیار اسرائیل قرار می‌گیرد که منابع آگاه در حزب دموکرات و نزدیک به دولت بایدن اعلام کرده‌اند اسرائیل این کمک‌ها را بدون اعطای تعهد برای عدم هدف قرار دادن غیرنظامیان و نیز عدم به کارگیری آن در عملیات پیش روی خود در رفح دریافت می‌کند و در مقابل این کمک‌ها هم هیچ نوع کاهش محدودیت‌های ارسال کمک‌های بشر دوستانه به غزه هم صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه
  • عصبانیت صهیونیست‌ها از هوا خوری یحیی سنوار
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • اعتراف یک حزب صهیونیست به کشتار بی‌دلیل فلسطینیان
  • چرا رژیم صهیونیستی دست به بلوف رسانه‌ای علیه ایران زد؟
  • تنها سلاح