Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@14:59:43 GMT

صفرزاده قهرمان مرحله اول لیگ دوچرخه جاده شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۲۹۰

صفرزاده قهرمان مرحله اول لیگ دوچرخه جاده شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، رقابت استقامت مرحله نخست لیگ برتر امروز سه شنبه به میزبانی منطقه آزاد ارس به پایان رسید. 

در این رقابت که به مسافت ۱۰۵ کیلومتر برگزار شد، به ترتیب، سعید صفرزاده از تیم آرویچ شرق مازندران، علی‌‌اصغر موسی‌زاده از تیم دانشگاه آزاد تبریز و بهنام آرین از تیم هورسان رامسر موفق شدند رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است تیم‌های دانشگاه آزاد تبریز، آرویچ شرق مازندران، هورسان رامسر نیز به ترتیب‌ در جایگاه‌های اول تا سوم نتیجه تیمی استقامت قرار گرفتند. رقابت تایم تریل انفرادی  نیز فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری سعید صفرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از الشرق الاوسط؛ وینگارد دانمارکی برنده دو بار رقابت‌های دوچرخه سواری تور دو فرانس، ۱۲ روز پس از تحمل یک تصادف شدید در اسپانیا، بیمارستان را ترک کرد.

در اوایل ماه جاری، مرحله چهارم مسابقه باسک شاهد یک تصادف بزرگ بود که باعث شد وینگارد (۲۷ ساله) دچار شکستگی استخوان ترقوه و چندین دنده شود.هفته گذشته ­وینگارد تحت عمل جراحی موفقیت آمیز استخوان ترقوه قرار گرفته است. او دیروز سه‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی پستی منتشر کرد: «اکنون زمان آن فرا رسیده است که دوباره به طور کامل بهبود پیدا کنیم.»

وینگارد امیدوار است که به موقع بهبود یابد و از عنوان قهرمانی خود در تور دو فرانس دفاع کند، اما آمادگی او تحت تأثیر این حادثه قرار گرفت و مدیر تیم او گفت که ­وینگارد یک اردوی آموزشی در ماه می‌را از دست خواهد داد.

تور دو فرانس از ۲۹ ژوئن در فلورانس آغاز می‌شود و در ۲۱ جولای در نیس به پایان می‌رسد.

تور دو فرانس یکی از معتبر‌ترین تور‌های دوچرخه سواری جاده جهان است که که هر ساله به مدت ۳ هفته در جاده‌های فرانسه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • آغاز سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد در مازندران