Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@23:12:44 GMT

اختصاص سهام عدالت به جاماندگان تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۵۰۵

اختصاص سهام عدالت به جاماندگان تا پایان سال

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با ابراز "مطابق بودجه امسال باید سهام عدالت به جاماندگان اختصاص یابد"، گفت: به‌سختی می‌توان به سبدی خوب از دارایی‌های دولت رسید تا بتوانیم سبد مناسبی از سهام عدالت در اختیار جاماندگان قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایران اکونومیست، حسین قربانزاده صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اساس بند الف تبصره 2 قانون بودجه 1401 دولت مکلف است به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و نیز افراد واجد شرایط مطابق قانون اجرای اصل 44 سهام عدالت تخصیص دهد، گفت: طی چند ماه گذشته جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده است و تا پایان خرداد امسال هم این جلسات ادامه خواهد داشت تا بتوانیم به اشراف کافی نسبت به این موضوع برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان خصوصی‌سازی افزود: طبق قانون اصل 44 در حالی سهام عدالت به دو دهک اول و چهار دهک بعدی داده شده است که در زمان اجرای این حکم، به‌دلیل اینکه شفافیتی از درآمد و هزینه خانواده‌ها وجود نداشت، دسته‌بندی مناسبی نسبت به تخصیص سهام عدالت صورت نگرفت، با این حال تلاش می‌کنیم بر اساس قانون بودجه سال 1401 به تصمیم مناسبی در خصوص تخصیص سهام عدالت به جاماندگان برسیم.

وی با تأکید بر این‌که بر اساس بودجه سال 1401 باید سهام عدالت به جاماندگان اختصاص یابد، اضافه کرد: به‌سختی می‌توان به سبدی خوب از دارایی‌های دولت رسید تا بتوانیم سبد مناسبی از سهام عدالت در اختیار جاماندگان قرار دهیم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سهام عدالت به جاماندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال

معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون از اطلاع رسانی عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت‌ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها» از طریق فرابورش اقدام کرده است.



ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال



در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی‌های عرضه (اصل ۴۴)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ‌های ۲۶ فروردین ماه (نوبت اول) و ۲۷ فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه‌های ایران و سازندگی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • شرایط واگذاری سهام استقلال اعلام شد + عکس
  • شرایط واگذاری سهام پرسپولیس اعلام شد + عکس
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • جزئیات واگذاری سهام مدیریتی کشتیرانی منتشر شد