Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@15:22:14 GMT

ضیا عربشاهی: قهر و آشتی‌های یحیی، کمر پرسپولیس را شکست

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۵۴۹

ضیا عربشاهی به شدت از یحیی گل محمدی انتقاد کرد

ضیا عربشاهی بازیکن اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس  می گوید یحیی‌ گل‌ محمدی آنقدر در این فصل درگیر قهر و آشتی بود که دیگر زمان رسیدگی به تیم را نداشت.

به گزارش طرفداری، ضیا عربشاهی در خصوص روند پرسپولیس در فصل جاری به ایرنا گفت:

یحیی‌گل‌محمدی آنقدر در این فصل درگیر قهر و آشتی بود که دیگر زمان رسیدگی به تیم را نداشت؛ اصلا این رفتارها در شان تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانستیم دربی آخر را پیروز شویم و حتی قهرمان این فصل باشیم اما حواشی دست به دست دادند و پرسپولیس را زمین‌گیر کردند. 

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس بیان کرد:

بازیکنان لیگ دسته‌ یک و حتی نفراتی که در تیم‌های پایه داریم خیلی بهتر از خریدهای این فصل پرسپولیس هستند. هیچ‌کس برای خریدهای اشتباه از یحیی پاسخی نخواست و این مسئله بسیار مشکوک بود. به‌نظرم گل‌محمدی به‌جای استعفا نویسی باید در مربیگری حرفه‌ای باشد اما هنر آنرا ندارد. در واقع باید از طرف خود باشگاه جریمه شود زیرا تمام درخواست‌هایش را برآورده کردند و باز هم بی‌ثمر ماند.

عربشاهی گفت:

نمی‌دانم چرا تیم‌های لیگ برتری در انحصار چند مربی خاص هستند و بسیاری از آنها با وجود اینکه موفق نمی‌شوند، هر فصل در تیم‌ها جابه‌جا می‌شوند. می‌توانم بگویم برخی از مدیران دست نشانده مافیا هستند و برای توجیه کارهایشان مهره‌هایی در فضای مجازی گذاشتند تا بین مردم وجهه خوبی برای خودشان بسازند و بقای خود را تثبیت کنند.

او ادامه داد:

این مدیران فقط به فکر خودشان هستند و می‌خواهند با سو استفاده از زحمت فوتبالیستان برای خودشان رزومه‌ای جمع کنند تا به این وسیله برای زندگی خودشان درآمد خوبی را بسازند.

بازیکن اسبق تیم‌ملی درمورد اعضا کمیته اخلاق بیان کرد:

کمیته اخلاق ما پشتوانه قانونی ندارد زیرا برای مشخص شدن اعضای آن باید مجمعی تشکیل شود اما این کار صورت نگرفت. این‌ مشکلات همه از هیات رئیسه فدراسیون است که بعضی‌هایشان از ادارات و وزارت‌خانه‌های دیگر به ورزش وارد شده‌اند و تخصصی در این عرصه ندارند.

او در انتها در خصوص مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت:

رضا درویش روند خوبی داشته و از او تشکر می‌کنم که تمام توان خود را صرف کرد و خواسته‌های مربی را تا حد امکان برآورده ساخت. امیدوارم مربیانی دلسوزتر و حرفه‌ای تر از یحیی به پرسپولیس بیایند تا دیگر شاهد نزول تیم و از دست دادن ستاره‌های ملی نباشیم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ضیا عربشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟