Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@15:31:35 GMT

گزارش کشف حجاب در خودرو ملزم به داشتن سند تصویری شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۳۳۸

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) گفت: سیستم طرح ناظر، دو ماه پیش مجدد مورد بازبینی قرار گرفت تا اشتباهات به حداقل برسد و درحال حاضر اشتباهات بسیار کم شده است، چناچه نیاز باشد عکسبرداری از خودرو توسط ناظران صورت می‌گیرد. سردار مهدی حاجیان درباره ایرادات طرح ناظر و ارسال پیامک‌های اشتباه کشف حجاب، اظهار کرد: برابر ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی کشف حجاب جرم مشهود شناخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلسی که کشف حجاب کرد

وی ادامه داد: جدا از موازین شرعی که کشف حجاب باعث ناراحتی امت حزب الله و مردم شده است، عمل غیر قانونی در ملع عام و منظر عمومی تلقی می‌شود به همین دلیل پلیس با افرادی که کشف حجاب کنند برخورد و به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) گفت: سیستم طرح ناظر، دو ماه پیش مجدد مورد بازبینی قرار گرفت تا اشتباهات به حداقل برسد و درحال حاضر اشتباهات بسیار کم شده است، چناچه نیاز باشد عکسبرداری از خودرو توسط ناظران صورت می‌گیرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از برنا، سردار مهدی حاجیان درباره ایرادات طرح ناظر و ارسال پیامک‌های اشتباه کشف حجاب، اظهار کرد: برابر ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی کشف حجاب جرم مشهود شناخته است.

ریشه های کشف حجاب خیابان انقلاب

وی ادامه داد: جدا از موازین شرعی که کشف حجاب باعث ناراحتی امت حزب الله و مردم شده است، عمل غیر قانونی در ملع عام و منظر عمومی تلقی می‌شود به همین دلیل پلیس با افرادی که کشف حجاب کنند برخورد و به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

سردار حاجیان بیان کرد: طرح ناظر پلیس نیز در همین راستاست، افرادی که در خودروهایشان کشف حجاب کرده و تردد در شهر داشته باشند پلاک خودرو به عنوان موضوع کشف حجاب ثبت می‌شود.

سخنگوی فراجا با اشاره به ثبت پیامک‌های اشتباه کشف حجاب و ایرادات این طرح، تصریح کرد: تمامی ایرادات از طرف سامانه ناظر نیست؛ در برخی موارد مالک، خودرو خود به فرد دیگری غرض داده است و آن فرد در خودرو کشف حجاب کرده است، اما ما صاحب پلاک را می‌شناسیم، به همین دلیل افراد موجهی مراجعه می‌کردند و می‌گفتند کشف حجاب نکردم درحالی که خودرو وی دست فرد دیگری بوده و کشف حجاب صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: سیستم طرح ناظر، دوماه پیش مجدد مورد بازبینی قرار گرفت تا اشتباهات به حداقل برسد و درحال حاضر اشتباهات بسیار کم شده است، چناچه نیاز باشد عکسبرداری از خودرو توسط ناظران صورت می‌گیرد.

بازیگر زن ایرانی قبل و بعد از کشف حجاب!+عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف حجاب مهدی حاجیان طرح ناظر کشف حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سوتی می‌شود قهرمان شد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، فلسفه‌ای که ژوزه مورینیو براساس آن موفقیت اولیه خود را به‌عنوان سرمربی بنا کرد، حول این ادعا بود که تیمی که کمترین اشتباه را در یک مسابقه بزرگ مرتکب شود، برنده خواهد شد. او همچنین معتقد بود تیمی که بیشتر توپ را در اختیار دارد، بیشتر مستعد اشتباه است. از این رو، مورینیو به این نتیجه رسید که تیمش نباید سعی کند بر مالکیت توپ در برابر بزرگ‌ترین رقبای خود مسلط شود. البته الان زمانه تغییر کرده است و تیم‌های بزرگ همواره بر دیکته‌کردن خود بر حریف از طریق مالکیت توپ و فشار از بالا و خفه‌کردن حریف تأکید دارند. با این حال، نظریه مورینیو در بازی‌های بزرگ همچنان کارکرد دارد. در همین بازی هفته پیش که لیورپول را از صدر جدول لیگ برتر دور کرد، منچستریونایتد میزبان تا دقیقه۵۰ عقب بود و یک ضربه و موقعیت هم به‌دست نیاورده بود اما در این دقیقه کوانسا یک پاس عرضی اشتباه ارسال کرد و نخستین شوت و نخستین گل لیورپول را به حریف هدیه داد.

چیزی که آرسنال را نسبت به فصل پیش متمایز می‌کند، پایین‌آمدن ضریب اشتباهات بازیکنان است. البته آنها در بازی با بایرن‌مونیخ در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲گل به حریف هدیه دادند و نزدیک بود روی سوتی مشترک گابریل و رایا یک پنالتی دیگر هم بدهند و بازنده زمین را ترک کنند. با این حال، خط دفاعی این تیم که اواخر فصل پیش با مصدومیت سالیبا دچار فروپاشی شده بود، حال خوبی دارد. حضور دکلان رایس جلوی مدافعان هم به بهبود عملکرد دفاعی تیم کمک شایانی کرده اما سوتی‌ها همچنان ادامه دارد. توپچی‌ها در این فصل توپ‌شان پر و دیوار دفاعی‌شان محکم بوده. آنها فقط ۲۴گل خورده‌اند و در ۸بازی آخر ۲گل دریافت کرده‌اند که همین ۲گل هم ناشی از اشتباهات بوده است. از ۲۴گل دریافتی این فصل آرسنال در لیگ برتر، ۶گل نتیجه اشتباهات فردی بازیکنان بوده؛ یعنی ۲۵درصد گل‌ها.

در رده دوم پراشتباه‌ترین تیم‌ها هنگام دریافت گل، نام لیورپول دیده می‌شود. ۵‌گل از ۳۰‌گل خورده آنها ناشی از اشتباهات بازیکنان بوده؛ یعنی ۱۶.۷درصد. در این آمار گل‌هایی را که روی دنده‌عقب حرکت کردن فن‌دایک دریافت شده، درنظر نگرفته‌اند. فن‌دایک برای آنکه رکورد دریبل‌نخوردنش خراب نشود، تا جایی که ممکن است عقب‌عقب می‌رود و به بازیکن حمله‌کننده یورش نمی‌برد.

این فصل فقط ۶تیم از ۹۶تیم حاضر در ۵لیگ برتر اروپا، نسبت به آرسنال گل‌های بیشتری از روی اشتباهات فردی دریافت کرده‌اند. لیورپول با یک گل کمتر در رده پایین‌تر از آرسنال است. در حال حاضر ۴تیم از ۶تیم پراشتباه شامل گرانادا(۱۰)، شفیلدیونایتد(۸)، دارمشتات‌(۸) و سالرنیتانا(۷) در جدول لیگ‌های کشورشان در منطقه سقوط قرار دارند و احتمالا همه آنها به دسته پایین‌تر می‌روند. برنتفورد(۷) نیز در نبرد بقاست و فقط برایتون است که در مقایسه با آرسنال تیم پراشتباه‌تری بوده ولی در میانه جدول است و خطری بابت سقوط، آنها را تهدید نمی‌کند.

بارسلونا(۶گل از ۳۴گل دریافتی)، بایرن‌مونیخ (۶گل از ۳۶گل) و رئال‌مادرید(۳گل از ۲۰گل) دیگر تیم‌های بزرگی هستند که با ضریب بالای اشتباهات فردی گل خورده‌اند.

رئال‌مادرید(۳)، پاری‌سن‌ژرمن‌(۳)، اینترمیلان‌(۲) و بایرلورکوزن‌(۱) همگی در آستانه قهرمانی لیگ قرار دارند. خطاهای منجر به گل آنها نصف اشتباهات آرسنالی‌هاست که به گل تبدیل شده.

در ۱۲فصل از ۱۳فصلی که اپتا داده‌ها را بررسی کرده، تیمی که عنوان قهرمانی را کسب کرده، نسبت به تیمی که دوم شده، اشتباهات منجر به گل کمتری مرتکب شده است. تنها استثنا در فصل ۱۸-۲۰۱۷ بود؛ منچسترسیتی در حالی با ۶اشتباه منجر به گل قهرمان لیگ شد که منچستریونایتد رده دومی فقط روی ۴خطا به حریفان گل داده بود.

آرسنال در این فصل از لیگ ۱۴سوتی فردی داشته‌ که ۶تا از این اشتباهات به گل تبدیل شده‌ است. از ۱۲خطایی هم که لیورپولی‌ها مرتکب شده‌اند، ۵ تا به گل بدل شده. با این حال عملکرد دفاع، دروازه‌بان و هافبک‌دفاعی‌های توپچی‌ها بهتر از فصل قبل و بهتر از همه حریفان بوده است. آرسنال فقط ۱۸گل، منهای گل‌هایی که بازیکنانش به حریفان تقدیم کرده‌اند، دریافت کرده. این رقم برای لیورپول در این فصل ۲۵گل و برای منچسترسیتی ۲۹گل است. این نشان می‌دهد که آرسنال نسبت به لیورپول و سیتی سختگیرتر است. بازیکنان این تیم در بازی سه‌شنبه گذشته مقابل بایرن‌مونیخ با اینکه اشتباه مستقیم منجر به گل نداشتند، اما ۲گل مفت به حریف تقدیم کردند.
شاید فلسفه مورینیو هنوز منسوخ نشده باشد که می‌گفت در بازی‌های بزرگ، تیمی که کمتر اشتباه کند برنده است و طبیعتا در طول فصل هم همین فلسفه مصداق دارد.

بازگشت اخراجی‌ها

آیا مربی و دروازه‌بان سابق آرسنال به این تیم باج می‌دهند؟

آرسنال این فرصت را دارد تا با اطلاع از نتیجه بازی دیروز منچسترسیتی- لوتون که بازی ساده‌ای بود، امشب به مصاف حریف سرسخت خود استون‌ویلا برود. در هفته‌های پایانی لیگ برتر استون‌ویلا، ولوز و تاتنهام با هر ۳ مدعی قهرمانی لیگ بازی داشته‌اند. ویلا که در بازی رفت از خجالت من‌سیتی درآمده بود، در بازی برگشت ۴گل از این تیم خورد. اونای امری، سرمربی و امیلیانو مارتینس، دروازه‌بان ویلا برای مقابله با سیتی انگیزه‌های بیشتری داشتند و امتیاز گرفتن آنها از سیتی می‌توانست به قهرمانی آرسنال، تیم سابقشان کمک کند اما این اتفاق در بازی برگشت نیفتاد. آرسنال برای رسیدن به جام قهرمانی و شکستن طلسم ۲۰ساله کافی است همه بازی‌های باقیمانده خود را ببرد اما سخت است و شاید بازی امشب سخت‌ترین آنها باشد.

آرسنال در ۱۰بازی از ۱۱بازی اخیر خود در لیگ برتر (یک تساوی) پیروز شده و در هر پیروزی حداقل ۲گل به ثمر رسانده و در طول این دوره فقط ۴بار گل خورده است. آنها فقط به سیتی مساوی بدون گل داده‌اند.

تروسار بهترین تعویضی اروپاست. گل او به بایرن‌مونیخ، ششمین گل این فصل مهاجم بلژیکی پس از ورود به بازی بود. گل‌های اثرگذار تروسار به‌عنوان بازیکن تعویضی؛ گل به منچسترسیتی، اورتون، چلسی، لیورپول و بایرن‌مونیخ. ۴گل از ۸گل او در لیگ برتر از روی نیمکت به ثمر رسیده است. تا به حال در یک فصل تنها اولیویه ژیرو در فصل ۱۷-۲۰۱۶به‌عنوان بازیکن ذخیره آرسنال، گل‌های بیشتری (۶) از تروسار به ثمر رسانده. لئاندرو تروسار به نخستین بازیکن تاریخ آرسنال تبدیل شد که در نخستین فصل حضورش با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در ۴بازی خانگی گل زده است.

ساکا خطاهای زیادی متحمل می‌شود، هر چند درآخرین ثانیه بازی با بایرن‌مونیخ نتوانست از نویر پنالتی بگیرد. از آغاز فصل ۲۰-۲۰۱۹، ساکا ششمین بازیکن از لحاظ گرفتن خطا در لیگ برتر است (۲۷۰خطا) اما اگر درباره گرفتن پنالتی حرف بزنیم، ۱۵بازیکن بیشتر از این ملی‌پوش انگلیسی (۴) پنالتی گرفته‌اند.

امشب اونای امری برای نخستین بار پس از اخراجش از آرسنال در سال ۲۰۱۹به ورزشگاه تکمیل‌شده امارات بازمی‌گردد. این مربی اسپانیایی پیش از این سال ۲۰۲۱و در نیمه‌نهایی لیگ اروپا در شمال لندن و پشت درهای بسته ویارئال را هدایت کرده بود که آن بازی با تساوی بدون گل تمام شد. امری در طول دوران حرفه‌ای خود ۶بار با آرسنال روبه‌رو شده و تنها یک‌بار شکست خورده است (۲برد و ۳تساوی)، باخت ۴بر ۲با تیم فعلی‌اش در ویلاپارک در فوریه گذشته.

اولی واتکینز بهترین گلزن تیم استون‌ویلا همچنان مصدوم است، در کنار این لنگله و متی کش آسیب ‌دیده‌اند و داگلاس لوییس محروم است؛ بازیکنی که مورد علاقه آرسنال هم هست.

تیم استون‌ویلا ۱۴۲بار در این فصل در لیگ برتر از حریفان خود آفساید گرفته که ۴۰درصد بیشتر از نزدیک‌ترین تیم به این آمار، یعنی تاتنهام با ۱۰۱بار آفسایدگیری است. در آن سو، آرسنالی‌ها ۶۷بار گرفتار آفساید شده‌اند که ششمین رکورد منفی بین همه تیم‌های این فصل است.

آرسنال در ۵بازی از ۶بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر مقابل ویلا پیروز شده است و فقط نوامبر ۲۰۲۰بود که ۳بر صفر مقابل این تیم شکست خورد.

ویلا در ۹سفر اخیر خود به لندن شکست نخورده و ۶پیروزی و ۳تساوی کسب کرده که این طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری آنها در پایتخت و در تاریخ لیگ است. آنها در ۹سفر قبل از آن، ۸بار به تیم‌های لندنی باخته و تنها یک برد به‌دست آورده بودند.

کد خبر 844221 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • با اقتدار از فرهنگ غنی اسلامی محافظت می‌کنیم
  • توقف در جریان حساس‌ترین بازی لیگ یک
  • گزارش تصویری | تجمع بزرگ اصناف و بازاریان تهران در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • مجلس با رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • انتخاب لشگری به عنوان ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو‌
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه
  • کلاهبرداری فیشینگ تحت عنوان اخطاریه کشف حجاب
  • بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد
  • با سوتی می‌شود قهرمان شد؟
  • پیشرفت عدالت در جامعه متناسب با ظرفیت موجود نیست