Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@22:01:17 GMT

◄ تحویل ۲۰۹چرخ واگن به شرکت بهره‌برداری مترو تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۳۹۹

◄ تحویل ۲۰۹چرخ واگن به شرکت بهره‌برداری مترو تهران

تین نیوز

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران گفت: با پیگیری‌ تأمین به‌موقع نقدینگی و کنترل روندهای اجرایی توسط این معاونت، ۲۰۹ عدد چرخ واگن بیش از ۱۰۰ روز زودتر از کل زمان پیش‌بینی شده در قراردادها، تحویل انبار شرکت بهره‌برداری مترو شده است.

به گزارش تین نیوز، ابوالفضل فلاح با اشاره به اقدامات مؤثر این دوره از مدیریت شهری تهران در تأمین و خرید قطعات مورد نیاز مترو، اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های کشور، به تازگی دو هزار چرخ مترو به همت شرکت سرمایه‌گذاری شهر از طریق مناقصه عمومی ثبت سفارش و در مرحله نخست ۹۰۰ چرخ در سه پارت وارد کشور شده که ۲۰۹ عدد تحویل و مابقی در مرحله نهایی ترخیص از گمرک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با پیگیری‌ها تأمین به موقع نقدینگی و کنترل روندهای اجرایی توسط این معاونت، ۲۰۹ عدد چرخ واگن بیش از ۱۰۰ روز زودتر از کل زمان پیش‌بینی شده در قراردادها، تحویل انبار شرکت بهره‌برداری مترو شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران تصریح کرد: طی هفته‌های آینده، مابقی چرخ‌ها به صورت مرحله‌ای به انبار شرکت بهره‌برداری مترو منتقل خواهد شد تا در بخش تعمیرات و نگهداری ناوگان استفاده شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به دلایل نامعلوم، اقدامی برای تأمین قطعات یدکی به ویژه چرخ که از مهم‌ترین قطعات مورد نیاز برای نگهداری واگن‌ها است، نشده بود؛ با ورود این تعداد چرخ مترو، بخش قابل توجهی از مشکلات رفع خواهد شد.

فلاح با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی به عمل آمده در هفته‌های آینده این روال تا تأمین قطعات ضروری مترو ادامه خواهد داشت، گفت: امیدوارم با رویکرد شهردار تهران برای خرید قطعات اضطراری مترو، شاهد افزایش رضایت‌مندی مسافران و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی و افزایش ایمنی مترو باشیم.

وی تصریح کرد: همچنین با برنامه‌ریزی صورت گرفته توانستیم با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری شهر، خرید این چرخ‌ها را ۵۰ درصد ارزان‌تر تهیه کنیم؛ به طوری که ۲۷ میلیارد تومان به‌طورمستقیم کاهش قیمت در این خرید صورت گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهردار تهران نقدینگی مترو تین مناقصه گمرک اقتصاد شهری مسافران ایمنی مترو شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه شرکت بهره برداری مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران از تعیین تکلیف یک هزار و ۵۴۴ چاه بدون پروانه پیش از سال ۱۳۸۵ و قریب به ۵۲۲۷ حلقه چاه حریمی کم عمق در استان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۷۶۷ چاه کشاورزی پارسال در استان برق‌دار و ۲۰۵ چاه غیرمجاز نیز مسدود شد.

سید محمد موسوی با بیان این‌که کاهش برداشت آب از منابع زیرزمینی و ساماندهی بهره‌برداری از چاه‌ها یکی از اولویت‌های مهم شرکت آب منطقه‌ای مازندران است، افزود: به منظور بهره‌برداری مناسب و ضابطه‌مند از چاه‌های کشاورزی در استان ۱۶۲ کنتور حجمی در چاه‌ها نصب شد.   او ادامه داد: یک‌هزار و ۲۳۷ مورد اصلاح پروانه چاه‌ها و همچنین ۱۱ هزار و ۶۴۹ مورد صدور مجوز سامانه «ساماب» به منظور انجام اقداماتی مانند تغییر نام، حفر، لایروبی، تغییر مکان و کف‌شکنی پارسال توسط شرکت آب منطقه‌ای مازندران انجام شد.    معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر لزوم رعایت الزامات بهره‌برداری ضابطه‌مند و بهینه کشاورزان از چاه‌ها، گفت: صدور مجوز برای چاه‌ها به منزله برداشت آب به هر میزان دلخواه نیست به همین منظور نیز پارسال به استناد آمار‌های ثبت شده با ۹۴ مشترک چاه مجاز برقدار بدمصرف و پرمصرف برخورد قانونی انجام شد.   موسوی افزود: جلوگیری از اضافه برداشت آب‌های زیرزمینی پارسال در ۲۳۹ چاه انجام شد که به برداشت ۷۰۰ هزار متر مکعب آب پایان داد   او گفت: با توجه به اهمیت دشت هراز در تولید برنج کشور یکی از اولویت‌های ما تعیین تکلیف پرونده‌های مربوط به متقاضیان برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی واقع در حوضه آبریز هراز بود که بیش از یک‌هزار پرونده طی کمتر از ۲ هفته با لحاظ ضوابط قانونی تعیین تکلیف شد.

دیگر خبرها

  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران