Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@05:03:36 GMT

بهشت‌ زهرا خانه ابدی لوکس دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۴۵۳

بهشت‌ زهرا خانه ابدی لوکس دارد؟

معاون مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) تهران گفت: امسال برای رعایت حال هموطنان افزایش قیمت قبر با شیبی ملایم‌تر اتفاق افتاد و در ناحیه یک با ۱۰ درصد، در ناحیه دو با ۲۰ درصد و در ناحیه سه با ۲۵ درصد افزایش روبه‌رو بود و خدمات نیز با ۲۵ درصد افزایش قیمت به مردم شریف و داغدار واگذار می‌شود. روح الله محسنی درباره برخی حواشی در خصوص خرید خانه ابدی، با بیان اینکه خانه ابدی لوکس و خاصی در این سازمان وجود ندارد، درباره افزایش قیمت‌ خرید خانه ابدی در سال جاری، اظهار کرد: قیمت‌ها تابع تصمیمات در شورای اسلامی شهر تهران است، خانه ابدی لوکس و خاصی در این سازمان وجود ندارد و در هر سه ناحیه این سازمان، خانه‌های ابدی یکسان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون مجتمع عروجیان که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، با اشاره به قیمت خرید خانه ابدی در سال گذشته، یادآور شد: سال گذشته در قطعه یک تا ۱۱۲ قیمت هر خانه ابدی ۲۵ میلیون تومان بود که امروز ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. در ناحیه دو که از قطعه ۲۰۰ تا ۲۵۸ هست، هر طبقه ۱۶میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در ناحیه سه که از قطعه ۳۰۰ تا ۳۲۸ هست، هر طبقه خانه ابدی حدود ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و در ناحیه سه یعنی از قطعه ۳۰۰ تا ۳۲۸، قطعات عمومی داریم (۳۰۳) که برای رعایت حال شهروندان است و یک طبقه به صورت رایگان و دو طبقه فوقانی با قیمت ۶ میلیون تومان واگذار می‌شود.

محسنی، بخشی از بودجه این سازمان را به دلیل درآمدزا بودن، بر عهده خود سازمان برشمرد و این را هم گفت که قیمت‌ خانه‌های ابدی سازمان بهشت زهرا (س) تهران با سایر آرامستان‌های تهران قابل مقایسه نیست.

معاون مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) تهران، افزایش نرخ خدمات را از جمله علل افزایش قیمت‌ها در این سازمان دانست و افزود: دو هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حال خدمت رسانی هستند و افزایش حقوق سالانه باعث می‌شود این موضوع پوشش داده شود.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: همه خانه‌های ابدی یکسان و با یک قیمت هستند و خانه ابدی لوکس و خاصی وجود ندارد و اگر هر یک از شهروندان مراجعه کنند، در صورت وجود می‌توانند در هر قسمت از سازمان بهشت زهرا (س) خانه ابدی خریداری کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بهشت زهرا مرگ و میر مرگ خاموش بودجه پول نیوز سازمان بهشت زهرا افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت سکه در بازار تهران

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) بازار طلای تهران و بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با یک میلیون و ۴۰۷ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، به قیمت ۲۶ میلیون تومان داد و ستد شد.

همچنین ربع سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با رشد ۱۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۲۰۰ تومان داد و ستد شد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران با ۶۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۲۲ هزار تومان قیمت خورد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟/ این خانه کلنگی ۹۰ میلیارد تومان می‌ارزد + جدول
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟
  • ۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته 
  • افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟