Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:57:28 GMT

هشدار کاهش کیفیت هوا در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۶۶۰

هشدار کاهش کیفیت هوا در سمنان

آقای مصطفوی گفت: از امروز تا شنبه آینده وزش باد شدید و گرد و خاک تداوم غبارآلودگی، در برخی ساعات افزایش نسبی غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا به ویژه در نواحی غربی و مرکزی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان می گوید: با توجه به پیش بینی انتقال غبار به هوای استان و افزایش نسبی غلظت آلاینده ها، پرهیز از حضور در فضای باز به ویژه برای گروه‌های حساس، سالمندان و خردسالان و افراد دارای بیماری‌های قلبی و ریوی و پرهیز از ورزش و فعالیت‌های بدنی در فضای باز و کوهنوردی به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب، مهمترین توصیه‌های هواشناسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی سمنان غبار آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان

محمد دادرس در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده توده هوای ناپایدار در منطقه است.

وی با اشاره به افزایش ابر، کاهش نسبی دما و مه آلود شدن هوا برای امروز افزود: رگبار و رعد و برق در برخی نقاط مستعد به ویژه ارتفاعات و دامنه‌ها پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خبر داد و گفت: بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در این مدت دور از انتظار نیست.

دادرس با اشاره به اینکه طی مدت هشدار سطح زرد کشاورزی نیز در گیلان صادر شده است، ادامه داد: تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف کشاورزی چون مدیریت در ورودی و خروجی خزانه‌های برنج اندیشیده شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان تصریح کرد: از فردا چهارشنبه تا اوایل هفته آینده با استقرار جوی پایدار کاهش ابر و روند افزایش دما مورد انتظار است.

کد خبر 6086001

دیگر خبرها

  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان