Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:51:58 GMT

وحدت کلمه رمز پیروزی بر مشکلات است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۷۲۹

وحدت کلمه رمز پیروزی بر مشکلات است

به گزارش خبرنگار ایرنا حاج‌آخوند عبدالحی میرزاعلی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با پرویز سروری رییس شورای عالی استان‌ها و نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشبختانه در جمهوری و نظام اسلامی ایران، ملاک شیعه و

سنی نیست، بلکه تقوی و خدمت به نظام مبتنی بر اسلام ملاک‌ اصلی است.

وی تصریح کرد: دشمن به منظور اختلاف افکنی بین شیعه و سنی در جوامع اسلامی به ویژه ایران اسلامی، میلیارد دلار هزینه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزاعلی بیان کرد: دشمن برای عملی کردن اهداف و برنامه‌های خود، روش‌های مخفی در پیش می‌گیرد و بنا دارد، چراغ اسلام را خاموش کنند.

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا گفت: دشمنان باید بدانند که اسلام توسط پیامبر هزار و ۴۰۰ سال پیش منور شده و با توطئه‌های آنان خاموش نخواهد شد.

میرزاعلی افزود: با تعامل پرچم و بیرق اسلام به ویژه نظام حمهوری اسلامی در سراسر جهان به اهتزاز در خواهد آمد.

وی با شکر نعمت وجود رهبری مدیر و مدبر در جمهوری اسلامی، تاکید کرد: چنانچه عراق، سوریه و فلسطین مدبری چون رهبر معظم انقلاب داشتند، حال و روزشان این نبود که این مهم‌ نشان می‌دهد، باید قدر رهبر را بدانیم.

امام جمعه دیگر این شهرستان در دیدار با سروری گفت: اینجا شهری است که آیت‌الله رییسی چهار بار برای سخنرانی در هفته وحدت آمده و مردم اینجا رای خوبی به ایشان دادند.

حاج‌آخوند عبدالرزاق رهبر در این دیدار تصریح کرد: ما طلاب نظام و رهبر هستیم و موفقیت کشور را در گرو حمایت از ولایت می‌دانیم.

وی تاکید کرد: افتخار داشتم در مقاطعی از زندگی‌م در دعوت از طلاب آسیای میانه برای تحصیل در جامعه المصطفی با سردار حاج قاسم سلیمانی دیدار داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری آق‌قلا نیز در این دیدارها گفت: مردم این استان به ویژه اهل سنت به سید محرومان رای دادند و اتفاقات خوبی در این دولت در گلستان رخ داد.

سلیمان هاشمی افزود: استاندار گلستان با یک سند پیشرفت استان آمده و تاکید دارند فرمانداران با تعامل بالا و با روحیه به مردم خدمت کنند و بدانید فعالیت ما خستگی‌ناپذیر خواهد بود.

سروری در ابتدای ورود به شهرستان آق‌قلا با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و ضمن دیدار با ائمه جمعه اهل سنت آق‌قلا به دیدار خانواده شهیدان‌ حبیب‌لی (از شهدای اهل سنت)

خواهد رفت.

وی به عنوان رییس شورای عالی استان‌ها، به منظور شرکت در اولین اجلاسیه روسای شورای استان‌های کشور به گلستان سفر کرده است.

سروری فردا در افتتاحیه اجلاسیه شرکت خواهد کرد و با استاندار گلستان و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار خواهد کرد.

عصر فردا هم‌اندیشی شوراهای هفت شهرستان شرق گلستان با حضور سروری در گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

وی روز پنجشنبه نیز در هم‌اندیشی شوراهای هفت شهرستان مرکزی و غربی گلستان در گرگان شرکت خواهد کرد و عصر پنجشنبه نیز در اختتامیه اجلاسیه حضور خواهد داشت.

برچسب‌ها پرویز سروری شورای شهر وزارت کشور اهل سنت گرگان آق قلا گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرویز سروری شورای شهر وزارت کشور پرویز سروری شورای شهر وزارت کشور اهل سنت گرگان آق قلا گلستان اهل سنت آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است

استاندار اصفهان گفت: بنا داریم با مردم ارتباط نزدیک پیدا کنیم و مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک بشنویم؛ این پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده است تا هیچکس احساس نکند تافته جدا بافته‌ای از مردم عزیزمان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در نشست صمیمانه با منتخبین و موثرین مناطق شرق شهرستان اصفهان با اشاره به سفر منطقه‌ای کارون دولت مردمی به شرق شهرستان اصفهان اظهار کرد: این کار از ابتدای دولت سیزدهم شروع شده و شهرستان به شهرستان و منطقه به منطقه جلو رفته‌ایم و در اولین گام از شهرستان‌های عقب‌تر شروع کرده‌ایم که تا امروز به شهرستان اصفهان رسیدیم و توجهمان معطوف به داخل اصفهان شده است.

وی افزود: بنا داریم به صورت دو هفتگی یا هفتگی در یکی از مناطق اصفهان به اتفاق شورای اداری استان و شهرستان حضور پیدا کنیم و با مردم ارتباط نزدیک پیدا کنیم و مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک بشنویم؛ این پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده است تا هیچکس احساس نکند تافته جدا بافته‌ای از مردم عزیزمان است و همه می‌دانیم اگر از این فرصت برای خدمت استفاده کنیم برنده برده‌ایم وگرنه دچار خسران و عاقبت به شر خواهیم شد.

استاندار اصفهان از منتخبین شرق اصفهان برای راهنمایی و همراهی با دولت کمک خواست و گفت: مسئله آب و مسئله ساماندهی اتباع بیگانه از جمله مواردی است که نیازمند عزم جدی مردم برای حل آن هستیم و در این موارد هیچ کس نباید دنبال مصلحت خود باشد.

وی در خصوص پروژه‌های تأمین آب استان اصفهان از دریای جنوب، تصریح کرد: همه کارشناسان معتقد بودند که اتمام چنین پروژه‌ای نزدیک به ۱۱ سال به طول خواهد انجامید اما دیدیم که طی یک سال نیمی از پروژه اجرا شده است و در این بین یک هزار و ۳۰۰ جوشکار و ۴۰۰ ماشین آلات سنگین در چند جبهه کار می‌کنند تا پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

مرتضوی تاکید کرد: انرژی زیادی گذاشته شده تا پروژه‌ها یکی پس از دیگری به ثمر بنشینند و پروژه‌های بر زمین مانده قبلی نیز اجرا شوند؛ البته با همکاری و مساعدت مردم کمک کنیم تا مسائل و مشکلات با نگاه هم‌افزا و وحدت آفرین حل شوند والا همه خسران می‌بینیم و گله‌مند می‌شویم.

کد خبر 747915

دیگر خبرها

  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • معنی جالب ریشه کلمه ورجه وورجه + فیلم
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی