Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر قالیباف با تسلیت درگذشت مادر شهیدان صنیع‌خانی گفت: این مادر فداکار و مؤمنه با تقدیم فرزندان رشید خود در راه انقلاب و سربلندی نظام، به عنوان الگویی از ایثار و شکیبایی در خاطره ملت قدرشناس باقی خواهند ماند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت مادر شهیدان صنیع‌خانی پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی صبور حاجیه خانم میره‌ای مادر شهیدان والامقام سیدحسن و سیدمحمد صنیع‌خانی موجب تالم و تاثر شد.

این مادر فداکار و مؤمنه با تقدیم فرزندان رشید خود در راه انقلاب و سربلندی نظام، بعنوان الگویی از ایثار و شکیبایی در خاطره ملت قدرشناس باقی خواهند ماند.

ضمن عرض تسلیت به خانواده مکرم بویژه سردار حاج سیدعلی صنیع‌خانی و سایر وابستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف شهید سید محمد صنیع خانی پیام تسلیت مادر شهیدان صنیع خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۲۸ فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف، برگزار شد. در همین راستا، جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمانان امروز بهارستان بودند.

دیگر خبرها

  • تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی در دامغان دیدار کرد
  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد
  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس