Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:28:12 GMT

اجرای ۵ هزار نفری «سلام فرمانده» در کازرون‌+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۸۴۵

اجرای ۵ هزار نفری «سلام فرمانده» در کازرون‌+فیلم

‍‍‍‍‍‍

امیر حسین جمشیدی معاون مدیرکل و مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کازرون، در مورد همایش بزرگ‌ اجرای سرود سلام‌ فرمانده اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری و به نیت بیعت مجدد نوجوانان با انقلاب و رهبر معظم همچنین انس با سپهبد حاج قاسم‌ سلیمانی به عنوان الگوی شخصیتی عدالت خواه در جهان، این‌همایش به همت همکاران‌ فرهنگی، دانش آموزان‌ انقلابی و والدین آنها به بهترین شکل ممکن انجام  گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازتاب بسیار خوب این برنامه و اجرای زیبای این سرود گفت: این برنامه با استقبال بی‌نظیر دانش آموزان‌ و والدین آنها همراه بود، برای این برنامه تمرینات تا امروز به طور مداوم و منسجم انجام‌ گرفت که الحمدالله به نحو احسن این سرود اجرا شد و ما شاهد زیباترین لحظات خلق شده توسط دانش آموزان و اولیاء آنها بودیم که با ارادت قلبی و با احساس اجرا می‌کردند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کازرون در ادامه افزود: استقبال و  همکاری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، اعضای شورای تامین، ناحیه مقاومت سپاه و فرماندهی نیروی انتظامی در این‌ برنامه قابل تقدیر است.

جمشیدی در ادامه با اشاره به شرایط فعلی جامعه و تشویش اذهان‌عمومی آحاد مردم‌ توسط دشمنان قسم‌ خورده نظام، عنوان کرد: اعتقاد قلبی ما به نظام و انقلاب، ریشه عمیق و محکمی دارد که به نسل های آینده نیز متصل است، هدایت ذهنیت فرزندان به سمت ولایت فقیه، انقلاب، اعتقادات و باورهای دینی وظیفه ماست و باید با انجام کارهای فرهنگی، پر رنگ‌کردن‌ مسایل دینی و اخلاقی به آنها در آشنایی بیشتر با نظام کمک‌کنیم‌ تا در مسیری صحیح گام‌ بردارند.

وی جلوگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی مخرب، صالح و سالم‌ بودن فرزندان را نتیجه تربیت صحیح در مکتب انقلاب و اسلام‌ دانست و تاکید کرد: آموزش و پرورش در کنار مسائل آموزشی، نقش بسیار مهمی در تربیت و مسائل اخلاقی این‌قشر موثر دارد که می‌توان با ایفای نقش، برداشتن‌ گام‌های بلند و تاثیرگذار و خلق حماسه، در تربیت و تحویل انسان‌های بزرگ به عنوان سکانداران واقعی و قابل اعتماد این انقلاب به جامعه  سهیم باشیم.

معاون‌ مدیر کل و مدیر اداره آموزش و پرورش در پایان بیان کرد: همایش اجرای سرود سلام‌ فرمانده با جمعیت بالع بر ۱۰ هزار نفر که مجموع  ۵۰۰۰ دانش آموز به همراه  والدینشان بود را، سیلی محکمی بر صورت دشمنان نظام و انقلاب عنوان و ابراز امیدواری کرد با انجام‌ برنامه‌های مداوم در آینده این‌ مسیر ادامه داشته باشد.
 


انتهای خبر/خ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کازرون سلام فرمانده دهه نودی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است

شهردار اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در هفدهمین برنامه «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا در خدمت شهروندان این منطقه باشم و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنوم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری حضور در مساجد منتخب شهر است، چراکه می‌خواهیم در این برنامه‌ها بیشتر شنونده باشیم و شهروندان درخواست‌های خود را از شهرداری مطرح کنند، افزود: این درخواست‌ها پس از پیاده‌سازی بررسی خواهد شد و آن بخش از انتظارات که در چارچوب اختیارات شهرداری است، از طریق بخش‌های مختلف این نهاد پیگیری می‌شود.‌

شهردار اصفهان گفت: سه ماه بعد مجموعه شهرداری مجدد در این مسجد حاضر و اقداماتی که برای رفع مشکلات انجام شده است را مطرح خواهیم کرد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این است که مشکلات شهروندان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها به‌منظور افزایش سطح رفاه و زندگی بهتر شهروندان انجام شود.

کد خبر 747336

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید