Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@19:26:48 GMT

اکران علفزار از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۸۵۳

اکران علفزار از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود

در شرایطی که روز گذشته سازمان سینمایی خبر آغاز اکران فیلم «علف‌زار» از چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت را اعلام کرده، مدیر دفتر پخش خانه فیلم که پخش «علف‌زار» را بر عهده دارد، اعلام کرد با توجه به آماده‌نبودن نسخه نهایی و تبلیغات فیلم اکران از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، سعید خانی در این مورد گفت: «همه برنامه‌ریزی‌هایمان برای اکران «علف‌زار» در ۱۸ خرداد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما طی صحبت‌هایی که امروز دوستان در سازمان سینمایی با ما داشتند و با توجه به افت فروش فیلم‌ها قرار شد این فیلم زودتر اکران بشود. اما در این شرایط مراحل فنی و آماده‌سازی نسخه‌ نهایی فیلم هنوز تمام نشده و ما در تلاشیم فیلم را آماده نمایش کنیم و همزمان بتوانیم شرایط را برای یک تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب جهت اکران این فیلم انجام بدهیم در نتیجه فیلم ان‌شاءالله از اوایل هفته‌ آینده اکران خواهد شد.

پخش‌کننده «علف‌زار» درباره پیش‌بینی‌اش از گیشه این فیلم هم گفت: با توجه به استقبال فراوان تماشاگران در جشنواره فجر از فیلم اکران خوبی داشته باشیم و معتقدم «علف‌زار» می‌تواند مخاطبان سینمای اجتماعی را به سالن‌ها برگرداند.

فیلم «علف‌زار» با بازی پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، یسنا میرطهماسب، مائده طهماسبی، متین حیدرنیا و ... از فیلم‌های موفق جشنواره اخیر فیلم فجر بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سینما ، فیلم سینمایی علفزار

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سینما فیلم سینمایی علفزار علف زار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به اینکه حسن یزدانی در این مدت هنوز روی تشک نیامد، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده گفت: یزدانی از اوایل اردیبهشت تمریناتش را آغاز می‎ کند.

امید شایگان افزود: اینکه حسن یزدانی چه زمانی قادر به ورود به چرخه و حضور در تورنمنت بین‌المللی است، بستگی به نظر پزشکان و بعد از آن هم مربیان تیم ملی دارد.

شایگان گفت: احتمالا یزدانی از وقتی روی تشک قرار بگیرد، بعد از یک ماه شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند و اینکه چه زمانی و به چه مسابقه‌ای اعزام شود، بستگی به فدراسیون کشتی دارد.

 مربی جویباری حسن یزدانی نیز گفت:حسن یزدانی پس از عمل جراحی کتف زیر نظر پزشک فیزیوتراپ بوده و الان کار بازتوانی را آغاز کرده و در کنار مربی بدنسازي و ماساژور شرایط خوبی بدست آمده و مشکل خاصی ندارد.

همت مسلمی افزود : یل جویباری از ۵ اردیبهشت در سالن اختصاصی خود در جویبار به روی تشک می رود تا تمرینات خود را آغاز کند و همچنین در اردوی تیم ملی کشتی در خانه کشتی تهران حضور یابد. 

مسلمی همچنین خاطرنشان کرد:حسن یزدانی با  ۹سال عضویت در تیم ملی،  با تجربه بالا و تمرینات سازنده ، خودش را برای المپیک  هم آماده خواهد کرد.

حسن یزدانی مرد ۹ مداله کشتی آزاد کشورمان پس از بازی‌های آسیایی هانگژو چین کتف خود را جراحی کرد و مدت‌ها از میادین کشتی دور ماند.

 

دیگر خبرها

  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • یوسفی کار با توپ را آغاز کرد/ نیازمند آماده دربی اصفهان
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه