Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی ممکن است تیمش را با سیستم جالبی در بازی تشریفاتی روز پنجشنبه به زمین بفرستد

شاید فرهاد مجیدی در بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم لیگ برتر همزمان از 2 دفاع راست و 2 دفاع چپ در ترکیب تیمش استفاده کند.

به گزارش طرفداری، استقلال در شرایطی روز پنجشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک می رود که مجیدی با توجه به غیبت چشمی و دانشگر قصد دارد از سیستم دفاع 4 نفره استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال قرار است در بازی با آلومینیوم با سیستم 2-4-4 خطی در زمین حاضر شود و در این بین ممکن است فرهاد مجیدی همزمان از 2 دفاع راست و 2 دفاع چپ استفاده کند، شکل بازی استقلال اینطور است که حردانی در سمت راست به عنوان دفاع راست و وریا به عنوان وینگر راست بازی می کنند و در سمت چپ هم ابوالفضل جلالی دفاع و جعفر سلمانی وینگر چپ خواهند بود.

بازی با آلومینیوم اگرچه برای استقلال تشریفاتی است اما آبی ها برای زدن رکورد امتیازگیری تاریخ لیگ برتر باید این تیم را شکست بدهند.

 

بیشتر بخوانید:

حردانی ها خوشحال ترین خانواده فوتبال ایران؛ 2+1 جام در یک خانواده خوشبخت!

صالح حردانی کلیدی ترین مهره استقلال در راه قهرمانی

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!

خبرگزاری فارس، در گزارشی از برگزاری بازی آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون حضور تماشاگران خبر داده و این موضوع را به ماجرای بغل‌کردن جیمی‌جامپ زن توسط کاپیتان استقلال در جریان بازی لیگ برتری آلومینیوم-استقلال در ورزشگاه اراک مرتبط کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فارس نوشته است: «سردادن شعار و فحاشی علیه ماموران انتظامی نیز جنبه دیگر این ماجرا بود که وجهه پلیس کشور را خدشه دار کرد اما این تمام ماجرا نیست و ممکن است دامنه این رفتار احساسی گریبان‌گیر تیم آلومینیوم نیز بشود.»

در ادامه آمده: «براساس پیگیری‌ها مشخص شد، صحبت‌هایی پیرامون ممنوعیت حضور تماشاگران اراکی در بازی خانگی این تیم مقابل پرسپولیس مطرح شده است. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ضمن گفتن این خبر به فارس اعلام کرد به دلیل اتفاقات و حواشی پایان بازی با استقلال چنین صحبتی مطرح شده و ممکن است این تیم در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود.»

دیگر خبرها

  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است