Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:01:26 GMT

۶۵۰ مشاور در مراکز مشاوره نیروی انتظامی گلستان فعال هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۹۱۶

۶۵۰ مشاور در مراکز مشاوره نیروی انتظامی گلستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نصیری رضی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی و رسانه ها در کنار هم می توانند پل ارتباطی بین سازمان و مخاطبین باشند و این دو در کنار هم قرار بگیرند، احساس امنیت در جامعه را افزایش می دهند.

وی افزود: پلیس همیشه سعی کرده که پاسخگوی افکار اجتماعی باشد، اما در رویکرد جدیدی که معاونت اجتماعی دارد، در کنار پاسخگوی به دنبال این هستیم پلیس مطالبه گر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری رضی خاطرنشان کرد: علاوه بر نیروی انتظامی سازمان ها و دیگر نهادها نیز وظایف گسترده ای در حوزه امنیت دارند که هر یک اگر نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند، شاهد افزایش احساس امنیت در جامعه خواهیم بود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و همچنین همکاری خوب رسانه های استان اعتماد اجتماعی نسبت به پلیس افزایش یافته است.

نصیری رضی، پیشگیری از جرم، مشاوره و مددکاری، انتشار عملکرد پلیس و دیگر موارد را از وظایف معاونت اجتماعی مطرح کرد و خاطرنشان کرد: مهمترین رویکرد ما در پیشگیری از جرایم ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری است.

وی افزود: در همین راستا تا کنون ۲۲ کلانتری سطح استان همگی حداقل دارای یک مرکز مشاوره هستند و ۶۵۰ مرکز مشاوره فعال داریم.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: علاوه بر این «مرکز تخصصی آرامش» یکی از معتبرترین مراکز مشاوره ای است که بصورت رایگان خدمات مشاوره ای را برای جامعه هدف و افراد کم درآمد جامعه انجام می دهند.

کد خبر 5492579

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی گلستان پیشگیری از وقوع جرم امنیت اجتماعی مراکز مشاوره بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه احتکار گرد و غبار آلودگی هوا ویروس کرونا تنظیم بازار آمار کرونا کالاهای اساسی خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می‌گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس دانشگاه غیر دولتی آفاق ارومیه اظهار کرد: مراکز عالی کشور بستر رشد و توسعه فکری جوانان است.

وی افزود: توجه به دانشجویان یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین مباحث و از ارکان پویا و بالنده مسیر توسعه و پیشرفت جامعه است.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امروزه به لطف خداوند و تلاش و استمرار مراکز دانشگاهی و آموزشی حتی در روستاها و بخش‌های ارومیه قشر زیادی از جوانان دارای تحصیلات عالی و دانشگاهی وجود دارد که این مهم مگر با تلاش‌های دانشگاه‌های کشور تحقق نمی‌یافت.

عماری در خصوص اهمیت و جایگاه دانشگاه در جامعه تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در جوامع امروزی به عنوان کلیدی‌ترین نهاد آموزشی در جهت توسعه همه جانبه به شمار می‌رود، چرا که در پرتو آموزش است که انسان‌ها متحول می‌شوند.

وی ادامه داد: بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می‌گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می‌کنند.

در این دیدار بسترهای توسعه همکاری‌های مشترک دانشگاه آفاق با مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های تابعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 747636

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت