Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بر اساس اعلام اداره کل محیط زیست خوزستان، میزان غلظت گرد و خاک در هوای اندیمشک به ۲ هزار و ۱۰۵ میکروگرم رسید که ۱۴ برابرحد مجاز است. 
همچنین میزان گرد و خاک در هوای شوشتر یک هزار و ۳۸۹ میکروگرم، گتوند یک هزار و ۲۵۵، بندر امام یک هزار و ۸۹، مسجدسلیمان یک هزار و ۷۳ و بندر ماهشهر یک هزار و ۵۰ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میزان گرد و خاک در هوای امیدیه نیز به ۹۹۱ میکروگرم، ایذه ۹۶۴ میکروگرم، شوش دانیال ۹۲۰ میکروگرم، اهواز ۸۵۵ میکروگرم، بهبهان ۸۲۸ میکروگرم و هندیجان ۸۲۵ میکروگرم رسید.
براساس اعلام محیط زیست خوزستان میزان غلظت گرد و خاک در هوای شادگان ۷۹۱ میکروگرم، حمیدیه ۴۷۱ میکرگرم، آبادان ۴۶۲ میکروگرم و دشت آزادگان ۴۳۷ میکروگرم است.
بر اساس استاندارد سازمان محیط زیست، حداکثر میزان مجاز گرد و غبار ۱۵۰ میکروگرم بر متر مکعب است.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گرد و خاک گرد و خاک خوزستان آلودگی هوای خوزستان گرد و خاک در هوای یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز تا اوایل هفته آینده، جو نسبتاً پایداری در اغلب مناطق استان حاکم است، البته از جمعه تا یکشنبه به دلیل تشکیل همرفتِ کوهستان در مناطق مرتفع شرقی و شمالی احتمال ابرناکی و رگبار‌های پراکنده همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: طی امروز تا اوایل هفته آینده برای شهر‌های جنوبی و صنعتی استان افزایش غلظت آلاینده‌ها را انتظار داریم.

سبزه زاری ادامه داد: در روز یکشنبه به سبب وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی مورد انتظار است و دمای روزانه تا اوایل هفته آینده روند افزایش نسبی دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان می‌گوید: سامانه بارشی بعدی در روز دوشنبه وارد استان خواهد شد و شمال خلیج فارس نیز طی امروز تا اوایل هفته آینده تقریباً آرام و در برخی ساعات نیمه مواج پیش بینی می‌شود.


وی می‌گوید: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۵.۴ و ایذه با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۵.۴ و کمینه دمای ۲۱.۴ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از سیل جنوب | اینجا هنوز در محاصره آب است
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • سالانه یک میلی‌متر از میزان بارش‌های کشور کم شده است
  • بارندگی‌های اخیر جان تازه‌ای به تالاب‌های کرمانشاه بخشید