Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@23:37:57 GMT

پرواز‌های نجف همچنان برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۹۷۰

پرواز‌های نجف همچنان برقرار است

سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تمامی پرواز‌های نجف برقرار بوده و با توجه به مساعد بودن شرایط فرودگاه نجف تا این لحظه پروازی لغو نشده است. جواد صالحی گفت: تمامی پرواز‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حال انجام است و هیچ مشکلی از نظر دید برای پرواز‌ها تا این لحظه وجود ندارد.

از دیروز با توجه به افزایش توده‌های گردوخاک در کشور عراق و کاهش دید افقی هشدار‌های را در سطح نارنجی برای شهر‌های جنوبی کشور صادر شده بود و اعلام شده در صورت توقف و یا لغو پرواز تمامی ایرلاین‌ها موظف هستند به مسافران اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پرواز زائر کربلا فرودگاه مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌ها در فرودگاه‌های کشور به حالت عادی بازگشت

رضا کارگر مشاور مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از ساعت ۵ صبح پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد،  اصفهان،  شیراز،  فرودگاه‌های غرب و شمال غرب کشور  با تاخیر روبرو و یا بعضا تعلیق  شده بود، گفت: این اقدام به دلیل حفظ ایمنی پروازها انجام شده بود.

وی افزود: با صدور اطلاعیه‌ای جدید پروازها در حال حاضر برقرار شده و وضعیت در تمامی فرودگاه ها عادی است و پروازها طبق روال انجام می شود. 

او گفت: مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • وزارتخانه‌های اقتصادی جذب ایده فناورانه را در دستور کار قرار دهند
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت
  • پرواز‌ها در فرودگاه‌های کشور به حالت عادی بازگشت
  • تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم