Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستم قاسمی گفت: افزایش وام ودیعه مسکن و خرید مسکن امروز بررسی نشد و مقرر شد در جلسه ستاد تنظیم بازار این موضوع مطرح شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز جلسه شواری عالی مسکن با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن برگزار شد. در این جلسه کلنگ زنی تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید هم با دستور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم قاسمی در این جلسه گفت: امروز عملیات اجرایی ۷۴۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی در سراسر کشوربه ویژه در شهر‌های جدید و حجم اقدامات صورت گرفته در این بخش به یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: ساخت ۴ میلیون واحد مسکن نیاز به زمان بندی دارد، اما هم اکنون تامین منابع مالی در این بخش که باید صورت بگیرد کامل نشده به طوری که منابع مالی در صندوق ملی مسکن تامین نشده چراکه باید مالیات زمین و مستغلات و خط اعتباری مسکن مهر و اقساطی آن طبق قانون جهش تولید مسکن در این صندوق واریز شود که هنوز واریز نشده است.

وی گفت: رئیس جمهور بر اجرای قانون مسکن و اجرای تعهد مبنی بر ساخت ۴ میلیون واحد مسکن مهر و همچینن بر سرعت بیشتر کار افزایش پروژه‌ها تاکید داشتند. در این جلسه تصمیم گیری نشد و اعلام شد در ستاد تنظیم بازار تصمیم گیری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رستم قاسمی وام مسکن تسهیلات بانکی خرید مسکن بازار مسکن شورای عالی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله

اصغر بالسینی با اشاره به جلسات حراج شمش از سوی این مرکز گفت: از زمان آغاز اولین جلسه حراج شمش طلا تا امروز رشد ۲۳ برابری عرضه و ۱۷ برابری در خرید شمش طلای استاندارد را شاهد هستیم.

به گزارش ایسنا، وی ضمن اشاره به جلسات حراج شمش و سکه طلا از سوی این مرکز در جهت ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضا طلا در کشور به تشریح میزان مبادلات صورت گرفته پرداخت و گفت: از زمان آغاز اولین جلسه حراج شمش طلای استاندارد توسط مرکز مبادله ایران که در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، تا جلسه نوزدهیم حراج که در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، استقبال بسیار بالایی از این جلسات صورت گرفت؛ به طوری که در اولین جلسه حراج تعداد ۱۷ شمش طلا عرضه و ۱۰ شمش معامله شد و در جلسه اخیر این حراج تعداد ۳۹۵ شمش عرضه و ۱۷۵ قطعه شمش معامله شد.

بالسینی ادامه داد: این موضوع نشان از استقبال از جلسات حراج شمش طلا دارد. در نوزدهمین جلسه حراج به میزان ۲۳ برابر بیشتر از میزان اولین جلسه، عرضه شمش صورت گرفت. علاوه بر این میزان شمش معامله شده در جلسه نوزدهم ۱۷.۵ برابر از میزان اولین جلسه حراج شمش بیشتر است.

وی تاکید کرد: مجموع شمش طلای عرضه شده در مرکز مبادله تا جلسه بیستم که در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه برگزار شد تعداد ۴۱۰۰ قطعه شمش استاندارد (یک کیلوگرمی با عیار ۹۵۵) است و در مجموع، کل شمش فروخته شده در جلسات حراج این مرکز ۲۷۱۶ قطعه است.

گفتنی است، در بیستمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد که روز گذشته در تالار معاملات مرکز مبادله برگزار شد، ۱۹۳ کیلوگرم شمش طلا ویژه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان عرضه شد که در دو بخش عمده و خرد مجموعا ۸۰ کیلوگرم شمش با میانگین قیمت ۴ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان، معامله و خریداری شد.

دیگر خبرها

  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد