Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:28:16 GMT

شرکت فرانسوی انجی، گاز روسیه را به روبل پرداخت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۶۰۴۱

شرکت فرانسوی انجی، گاز روسیه را به روبل پرداخت می‌کند

به گزارش ایرنا به نقل از آناتولی، شرکت فرانسوی انجی (Engie) روز سه شنبه در گزارش مالی خود اعلام کرد با توجه به تمام اقدامات احتیاطی در نظر گرفته شده بر اساس درخواست دولت روسیه برای پرداخت بهای گاز به روبل عمل خواهد کرد.

این شرکت گفت در مذاکره با شرکت روسی گازپروم برای پرداخت بهای گاز با روبل به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه شرکت فرانسوی آمده است: گروه انجی تمام اقدامات و مراحل ضروری برای اجرای قوانین پرداخت روسیه را انجام می‌دهد.

انجی اواخر آوریل (اوایل اردیبهشت) گفته بود که هنوز در مورد پرداخت گاز به روبل تصمیم نگرفته است.

این شرکت همچنین فرض را بر این قرار داده است که تا پایان سال ۲۰۲۲ هیچ اختلالی در عرضه گاز روسیه وجود نخواهد داشت.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به تحریم‌های اعمال شده از سوی کشورهای غربی اعلام کرد که کشورهای غیردوست باید بهای گاز صادراتی روسیه را به روبل پرداخت کنند.

پوتین بعد از مسدود کردن بعضی از دارایی‌های این کشور در کشورهای اروپایی و آمریکایی گفت: روسیه نمی‌تواند ریسک ادامه تجارت به یورو و دلار را بپذیرد زیرا ممکن است پرداخت‌هاای جدید نیز متوقف شود.

برچسب‌ها روسیه اتحادیه اروپا ولادیمیر پوتین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه اتحادیه اروپا ولادیمیر پوتین روسیه اتحادیه اروپا ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)

فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.

به گزرش ایسنا، استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد.

«پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد.

در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

پوتین ساخته شده توسط هوش مصنوعی

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه ها و اقدامات یکی از جنجالی ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

دیگر خبرها

  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • شولتز: پوتین حق ندارد از امانوئل کانت نقل قول کند!
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز