Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@03:45:44 GMT

دستگیری دونفر از کارمندان فرمانداری شهرقدس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۶۰۸۱

دستگیری دونفر از کارمندان فرمانداری شهرقدس

به دنبال اصلاح ارز ترجیحی و تغییر قیمت برخی کالاهای ضروری مورد نیاز خانوار و در راستای تنظیم بازار نظارت دقیق و قاطعانه دستگاه‌های نظارتی در دستور کار قرار مسوولان شهرستان گرفت. 

سرگرد هادی حفیظی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهدی موعود(عج) با اشاره به شناسایی 7 انبار احتکار کالا توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار داشت: براساس رصد انجام شده در بازار اقلام اساسی مورد نیاز خانوار شامل مقادیر زیادی برنج، مواد شوینده، حدود 10 تن انواع روغن، 2 تن ماکارونی، حدود 500 کیلو رب و شکر کشف شد که پس از شناسایی تحت نظارت مسوولان بین مردم با قیمت مصوب توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نیروهای بسیج درکنار اتاق اصناف، اداره صمت و جهاد کشاورزی، فرمانداری و سایر ادارات در صحنه بوده و بر تامین و توزیع اقلام همکاری می‌کنند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهدی موعود(عج) خاطر نشان کرد: از مردم تقاضا میشود هرگونه تخلف و احتکار اقلام اصلی مواد غذایی را به دستگاه‌های نظارتی اطلاع داده و همکاری لازم جهت برخورد با سودجویان بازار داشته باشند.

*دستگیری دونفر از کارمندان فرمانداری قدس

 وحید گلیکانی در ادامه با تاکید بر اینکه در موضوع معیشت مردم با هیچ شخص، حزب و گروهی مماشات نخواهیم کرد، بیان داشت: در مبارزه با فساد از اطرافیان خود در مجموعه فرمانداری شروع کرده‌ایم و به محض اطلاع از ارتباطات ناسالم مالی برخی افراد همکار، از دستگاه‌های امنیتی و قضایی درخواست کردیم که برخورد لازم انجام شود.

فرماندار قدس به دستگیری 2 نفر از کارکنان فرمانداری اشاره کرد و افزود: بعضی از افراد سودجو در قالب فروشنده کالا با هدف قرار دادن معیشت مردم درصدد دور زدن قانون جهت بالا بردن قیمت‌ها و حتی احتکار برخی از کالاهای اساسی هستند و دستورات لازم جهت برخورد قانونی با این افراد صادر شده است و تمامی دستگاه‌ها با نادیده گرفتن سفارشات پشت پرده‌ای در طول شبانه روز در حال رصد اوضاع هستند./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744648

دیگر خبرها

  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • (تصویر) دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد + عکس | امضا کن خسته شدم!
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!