Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-27@05:19:50 GMT

تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۶۱۵۹

تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران

به گزارش فارس از تهران، به دنبال ادامه دار بودن گرد و غبار در برخی مناطق کشور و استان تهران، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب با حضور مسئولان ذی صلاح در استانداری تهران تشکیل می‌شود.

در این جلسه بر اساس داده‌های دقیق سازمان هواشناسی و نقشه های هوایی مصوبات جلسه تنظیم و بعد از جلسه اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر شاخص آلودگی هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن

محمد حسین سروش سرپرست مرکز سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی  با اشاره به اولین جلسه این مرکز در سال جدید که امروز سه‌شنبه هفتم فروردین برگزار شد، گفت: این جلسه با هدف احصای برنامه‌ها و راهبرد‌های وزارت راه و شهرسازی جهت تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» با حضور جمعی از معاونین و مدیران وزارتخانه برگزار شد.

سرپرست مرکز سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد سامانه «پیمان برای پیشرفت» در اسرع وقت راه اندازی شود.

وی افزود: این سامانه به عنوان رابط بین وزارت راه و مردم برای معرفی طرح‌ها و ظرفیت‌های موجود در پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی با هدف افزایش مشارکت مردم است.

به گفته سروش، سامانه «پیمان برای پیشرفت» بستر فناورانه جهت افزایش مشارکت مردم در تصمیمات وزارت راه وشهرسازی فراهم می‌کند و طرح‌ها و راهکار‌های مردم و نخبگان را در خصوص برنامه‌های وزارتخانه دریافت خواهد کرد که با پیگیری‌های انجام شده به زودی رونمایی می‌شود.

سرپرست مرکز سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی، راه اندازی زیرساخت‌های نرم افزاری و پلتفرم‌های فناورانه نظیر ایجاد قرارداد‌های هوشمند را از دیگر اهداف پیش رو دانست.

وی در ادامه به نقش‌های مختلفی که مردم می‌توانند در ایجاد جهش تولید در بخش‌های مسکن و حمل و نقل داشته باشند، اشاره کرد و گفت: این نقش‌ها از حوزه نظارتی تا مشارکت در تصمیمات و پروژه‌های عملیاتی را شامل می‌شود و می‌توان از ظرفیت‌های مردمی با تعیین اهداف کمی و شاخص و تعیین حوزه‌های موضوعی در جهش تولید، بهره‌مند شد.

سروش یادآور شد: بررسی ظرفیت گروه‌های مردمی و جهادی، تشکل‌های مردم نهاد و شرکت‌های بزرگ و کوچک و متوسط از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنين امروز ۷ فروردین شورای مسکن به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی همراه با تمامی معاونان وی در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این نشست معاونان حوزه‌های مسکن و ساختمان، شهرسازی، بازآفرینی شهری ایران، شهرهای جدید، سازمان ملی زمین و مسکن، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مسکن انقلاب اسلامی و سایر بخش‌های مرتبط به ارائه برنامه‌های خود در سال پیش‌رو پرداختند.

مقرر شد تا سه کارگروه به منظور پیگیری مالی پروژه‌های در حال احداث، استفاده از ظرفیت انبوه‌سازان برای اجرای به موقع پروژه‌های در دست ساخت و پیگیری صنعتی‌سازی و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین برای تسریع در اجرای پروژه‌ها و کیفی‌سازی تشکیل شود.

منبع: وزارت راه و شهرسازی 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای کرمانشاه امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • جریان هوای پاک و سالم در ۲۲ شهر کشور / سیاهه آلودگی بر چهره سنندج
  • آلودگی هوای کلانشهر مشهد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق