Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@08:14:00 GMT

امیدیه میزبان شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۶۲۱۵

امیدیه میزبان شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، در آستانه شهادت جانسوز حضرت امام جعفرصادق(ع) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان امیدیه تشییع می‌شود.

پیکر پاک این شهید گمنام دفاع مقدس در روز پنج‌شنبه پنجم خردادماه سال ۱۴۰۱ با حضور قشرهای مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و جوانان در امیدیه تشییع می‌شود و اهالی خونگرم استان خوزستان با این لاله بی‌نشان وداع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است پیکر پاک این شهید گمنام دفاع مقدس پس از وداع و تشییع در روستای ارمش از توابع بخش جایزان امیدیه آرام بگیرد تا زیارتگاهی برای دلسوختگان شود.

پیش از این نیز پیکر مطهر ۲ لاله بی‌نشان ۱۷ و ۱۹ ساله عملیات والفجر ۸ روز یکشنبه ۲۵ فروردین سال ۱۳۹۲ همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور هزاران تن از مردم استان خوزستان و استان‌های همجوار در شهرهای امیدیه، آغاجاری و جایزان تشییع و در تپه نورالشهدای لاله‌های زهرایی روستای صفر آرام گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید گمنام تشییع شهید گمنام شهید گمنام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود

سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم مدیرکل سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در نشست خبری که در خانه موزه خلبان شهید سرلشکر عباس بابایی که با محوریت تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام والامقام دوران مقدس برگزار شد، گفت: از سال ۸۱ تاکنون ۵۰ نقطه یادمان شهدای گمنام در استان به بهره برداری رسیده که ۲۵ نقطه یادمان شهدای گمنام طی ۲ سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و ۲۵ نقطه دیگر نیز طی سال‌های ۸۱ تا ۱۴۰۰ در قزوین ساخته شده است.

وی تاکید کرد: پیکر مطهر ۲ شهیدی گمنام نیز طی تفحص‌های صورت گرفته سال گذشته به همراه ۲۸ شهید دیگر از مرز شلمچه وارد کشور شده اند.

سرهنگ پاسدار امیری مقدم ضمن اعلام این نکته که برای نخستین مرتبه پیش از تدفین این شهدا یادمان آنان ساخته و آماده شده است، اضافه کرد: یکی از شهدای گمنام ۲۹ ساله حاضر در عملیات خیبر و شهید دیگر ۴۶ ساله در عملیات عاشورای ۲ حضور داشتند.

وی ضمن گرامیداشت سه هزار شهید والامقام استان قزوین، در باب فضیلت شهدا بیان کرد: شهدا در روز قیامت مقام شفاعت دارند و امروز ما میزبان شهدا نیستیم بلکه میهمان سفره رحمتی هستیم که به واسطه شهدا برای ما گسترده می‌شود.

 ۲ شهید گمنام در روز‌های ۱۶ و ۱۹ فروردین ماه جاری به ترتیب در روستای کورانه قزوین و شهرستان آبیک با حضور امت شهید پرور این استان تدفین خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود