Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:58:09 GMT

روابط عمومی پویا دستگاه اجرایی را متحول می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۶۲۶۵

روابط عمومی پویا دستگاه اجرایی را متحول می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در اردبیل اظهار کرد: ارتباطات و روابط عمومی به دلیل در برداشتن فرآیندهای مهمی مانند پیوند با افکار عمومی، دیدن رخدادها، شنیدن پیشنهادها و انتقادات کارشناسی و سازنده مخاطبان از عناصر مؤثر در دستیابی به درک متقابل و تعامل دولت‌ها با مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قواعد اساسی نهفته در بطن این دانش‌ها همچون آگاهی‌بخشی به جامعه در کلام‌الله مجید و آموزه‌های غنی اسلامی نیز مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: در آغازین سال قرن که قرنی پرافتخارتر برای ایران اسلامی خواهد بود، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران این عرصه در استان اردبیل تبریک می‌گویم.

استاندار اردبیل به مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان توصیه کرد با اشراف به این حقیقت که روشنگری صادقانه، شفافیت و اقناع افکار عمومی، الزامات گام‌سپاری موفقیت‌آمیز در این راه هستند، از فعالیت‌های تحلیل‌محور و روزآمد دست‌اندرکاران روابط عمومی دستگاه تحت مسئولیت خود به طور جدی حمایت کنند.

عاملی افزود: با این اقدام مدیران دستگاه‌های اجرایی و در سایه همت و کار مضاعف این قشر، پویایی بیشتر در خدمت‌رسانی به مردم را شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های ارتباطاتی همچنین باید با مغتنم شمردن فرصت پیش آمده برای خدمتگزاری، از لحظه لحظه ایام مسئولیت خود برای انجام دقیق و صحیح وظیفه از جمله تقویت مطلوب زیرساخت‌های ارتباطی در استان استفاده کنند.

عاملی به نقش پررنگ روابط عمومی‌ها در مدیریت وضعیت کنونی اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمام اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازارهای استان موجود است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اقلامی که برای آنها قیمت‌گذاری شده، با نرخ مصوب عرضه می‌شوند و با این اوصاف توجیهی برای احتکار کالاها وجود نداشته و تمام اقلام مورد نیاز مردم از جمله روغن، مرغ، لبنیات و تخم‌مرغ در بازار موجود است.

عاملی افزایش قیمت غیرمنطقی کالاهایی که ارتباطی با کالاهای اعلام شده ندارند را تخلف دانست و بر لزوم نظارت مستمر بر قیمت سایر اجناس تاکید کرد.

وی بیان کرد: مرغ به میزان کافی و مازاد بر نیاز استان اردبیل تولید می‌شود و به میزان کافی در بازار نیز موجود بوده و نظارت‌های لازم بر عرضه آن انجام می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در زمینه آرد نیز هیچ مشکلی به لحاظ تأمین و توزیع آرد در بین نانوایان و شهرستان‌های استان وجود ندارد.

کد خبر 5492765

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اردبیل دستگاه های اجرایی سید حامد عاملی روابط عمومی افکار عمومی کالاهای اساسی احتکار مرغ تخم مرغ لبنیات روغن نباتی نظارت و بازرسی نانوایان بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها احتکار گرد و غبار آلودگی هوا ویروس کرونا تنظیم بازار آمار کرونا کالاهای اساسی خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی گرد و خاک روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش جام جم آنلاین،مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • با 6 تکنیک کهن ژاپنی زندگی و روابط تان را متحول کنید
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت