Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:54:06 GMT

گرد و غبار مدارس بوکان را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۶۲۷۶

گرد و غبار مدارس بوکان را تعطیل کرد

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش بوکان سه‌شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تصمیم مدیریت بحران، تمام مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهری و روستایی، پیش دبستانی و آموزشگاه‌های علمی آزاد این شهرستان روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در نوبت صبح تعطیل است.

محمد صالحی افزود: در صورت تداوم شرایط جوی نامساعد از نظر گرد و غبار و آلودگی هوا، تعطیلی نوبت بعد از ظهر مدارس تا ساعت ۱۰ فردا از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برغم تعطیلی مدارس، آموزش‌ها از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد، گفت: برنامه آموزشی مدارس از طریق بستر شاد و فضای مجازی دنبال خواهد شد.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده و بنابر اعلام اداره حفاظت محیط زیست، این شهرستان از نظر کیفیت هوا در وضعیت بسیار ناسالم با شاخص بیش از ۲۵۰ هزار میکروگرم بر مترمکعب قرار گرفته که این میزان بیش از ۲.۵ برابر حد مجاز است، روند آلایندگی طبق پیش بینی ها همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها مدارس تعطیلی مدارس آذربایجان غربی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس تعطیلی مدارس آذربایجان غربی مدارس تعطیلی مدارس آذربایجان غربی بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و نفوذ سامانه شدید بارشی در استان مدارس شیفت صبح در تمامی مقاطع در شهرستان‌های زاهدان، نصرت آباد و سرباز و مدارس شهرستان‌های کنارک، دلگان، مهرستان، تفتان و خاش در دو نوبت صبح و عصر در همه مقاطع تعطیل اعلام شد.

فعالیت مدارس در این شهرستان‌ها روز چهارشنبه ۲۹ فروردین به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد