Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:48:32 GMT

۳ ذوب‌آهنی و ۲ سپاهانی به تیم ملی فوتبال امید دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۶۲۷۸

۳ ذوب‌آهنی و ۲ سپاهانی به تیم ملی فوتبال امید دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم فوتبال امید ایران اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران را جهت حضور در اردوی عراق و شرکت در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در ازبکستان را اعلام کرد.

بر همین اساس یاسین سلمانی و آریا یوسفی از سپاهان و میلاد کر، محمدحسین اسلامی و محمد خدابنده‌لو نیز از ذوب‌آهن به تیم ملی فوتبال امید دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان مذکور باید تا پیش از ظهر ۲۸ اردیبهشت در مرکز تیم‌های ملی به منظور انجام تست کرونا و پذیرش در هتل خودشان را به کادر فنی و سرپرستی تیم ملی زیر ۲۳ سال معرفی کنند.

اردوی تیم ملی زیر ۲۳ سال از ۲۸ اردیبهشت آغاز می‌شود و تیم تا ۳۱ اردیبهشت در تهران است و طبق آخرین هماهنگی‌هایی که فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال عراق انجام داده، یکم خرداد، کاروان تیم ملی زیر ۲۳ سال به منظور برگزاری یک اردوی تدارکاتی یک هفته‌ای به بغداد خواهد رفت و پس از انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق، هفتم خرداد بغداد را به مقصد تاشکند ازبکستان ترک خواهد کرد. 

رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از یازده خرداد در ازبکستان آغاز می‌شود و تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران با تیم‌های ازبکستان، قطر و ترکمنستان هم‌گروه است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی امید فوتبال مهدوی کیا سپاهان ذوب آهن ورزش اصفهان تیم ملی زیر ۲۳ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول‌های آهنی در مزارع: نگاهی به فرآیند تولید تراکتورهای غول پیکر (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم) مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم) فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • غول‌های آهنی در مزارع: نگاهی به فرآیند تولید تراکتورهای غول پیکر (فیلم)
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید