Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعبداللهیان در این دیدار با ابراز رضایتمندی از نتایج رایزنی های سیاسی میان معاونین دو وزارتخانه، آمادگی کشورمان برای ارتقاء و تعمیق همکاری های سیاسی و اقتصادی دوجانبه و نیز در سازمان های بین المللی را ابراز داشت. امیر عبداللهیان برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی را فرصت مناسبی به منظور گفت‌وگو در زمینه های جدید تجاری و اقتصادی ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر امیر عبداللهیان‌ درباره‌ سخنان‎ وزیر خارجه‌ سوریه

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره تحولات جاری در منطقه، به موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر  مخالف با جنگ و آسیب به مردم غیرنظامی اشاره و اظهار داشت متاسفانه در منطقه ما نیز از جمله در افغانستان، فلسطین و یمن صحنه های دلخراش آسیب به مردم عادی، زنان و کودکان را شاهدیم و لازم است نهادها و سازمانهای بین المللی و اروپایی رویکرد مناسبی را اتخاذ و توجه بیشتری را در این موضوع صورت دهند.

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلواک نیز در این دیدار با ابراز خوشوقتی از برگزاری نشست رایزنی های سیاسی میان دوکشور بر اهمیت تقویت ارتباطات سیاسی و مناسبات اقتصادی فیمابین دو کشور تاکید کرد.

آیا امیر عبداللهیان مجبور به استعفا می شود؟

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزیر امور خارجه حسین امیر عبداللهیان ایران و اسلواکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و عربستان بر استمرار رایزنی‌ها بین دو کشور

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبری وزارت خارجه، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با امیر فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفتگو کردند.

دکتر امیرعبداللهیان در این تماس توضیحاتی در خصوص تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در دو هفته گذشته برای پیگیری حقوقی و بین‌المللی اقدام متخلفانه رژیم صهیونیستی و بی‌عملی شورای امنیت در نتیجه مخالفت آمریکا و دو کشور اروپایی با محکومیت این رژیم ارایه نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه، اقدام نیرو‌های مسلح کشورمان در پاسخ به تعرض رژیم صهونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را در چارچوب دفاع مشروع مطابق ماده ۵۱ منشور ملل متحد توصیف کرد.

فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز در این گفتگو ضمن تشکر از توضیحات ارائه شده، بر نیاز منطقه به ثبات و امنیت و گسترش همکاری‌های منطقه و بین المللی بین دو کشور تاکید کرد.

طرفین همچنین بر استمرار رایزنی‌ها بین دو کشور تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • امیر عبداللهیان : اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی آرامش و ثبات منطقه را برهم بزند
  • هزینه دیوانگی را خود دیوانه باید بدهد/ ایران وزنه ثبات‌بخش در خلیج فارس و شامات است
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی بر تقویت همکاری‌ دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • تاکید ایران و عربستان بر استمرار رایزنی‌ها بین دو کشور
  • الصفدی: اردن خواهان روابط حسنه با ایران است
  • گفت وگوی امیر عبداللهیان و وزیر خارجه عربستان درخصوص تحولات منطقه
  • گفت‌ وگوی وزیران خارجه ایران و سوریه درمورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه
  • امیر عبداللهیان: رویکرد تهران جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه است
  • امیر عبداللهیان : به آمریکا هشدار لازم داده شده است