Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:33:32 GMT

رویکرد کلیدی دولت سیزدهم حمایت از رسانه‌ها است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۶۳۱۷

رویکرد کلیدی دولت سیزدهم حمایت از رسانه‌ها است

به گزارش خبرنگار ایرنا، افشار دارابی سه‌شنبه شب در حاشیه بازدید از موسسه چاپ و نشر گلرو در بیرجند که با هدف اطلاع از وضعیت صنعت چاپ و نشر در خراسان جنوبی انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت

سیزدهم چون دولت مردمی است و خودش را متعلق به مردم می‌داند، حمایت از رسانه از رویکردهای مهم آن است که از ابتدای فعالیتش در دستورکار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس سیاست کلانی که رییس جمهور دارند، از همان روز ابتدایی که دولت تشکیل شده، بستری فراهم شده که همه امکانات و حمایت‌هایی که لازم است از فضای رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها

و فضای مجازی انجام شود.

مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور اظهار داشت: صنعت چاپ و نشر یکی از صنعت‌های قدیمی و ماندگاری است که به رغم پیشرفت‌هایی که در شیوه اطلاع‌رسانی، شیوه مطالعه، شیوه نشر کتاب، فضای مجازی و

رسانه، باز هم این صنعت توان و ابزار لازم را برای ماندگاری دارد.

دارابی خاطرنشان کرد: برای توسعه و کمک به کارهای آموزشی، حوزه فرهنگی و حوزه اجتماعی ما نیازمندیم همچنان از این صنعت مهم و تاثیرگزار هم حمایت و هم استفاده کنیم.

وی با اشاره به بازدید خود از موسسه چاپ و نشر گلرو در بیرجند، گفت: در این بازدید ظرفیت‌های خوبی در این مجموعه دیدیم و یکی از مشکلات این مجموعه استیجاری بودن آن بود که با پیگیری از طریق معاونت هماهنگی امور

اقتصادی استانداری تلاش خواهد شد که مکانی این مجموعه حل شود.

مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور عنوان کرد: این مجموعه ظرفیت خوبی نه تنها برای خراسان جنوبی بلکه برای سایر استان‌های کشور است که باید بیش از گذشته از ظرفیت استفاده شود.

سفر یک روزه مشاور وزیر به خراسان جنوبی برای حضور در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفته است.

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوزه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، بازدید از شرکت کویرتایر، بازدید از برخی جاذبه‌های گردشگری بیرجند و حضور در برنامه زنده تلویزیونی شب‌های زعفرونی از جمله برنامه‌های دارابی در

این سفر یک روزه است

 چاپ و نشرو گلرو از سال ۱۳۸۰ به عنوان اولین چاپخانه مدرن (افست) در خراسان جنوبی راه‌اندازی شده و در حال حاضر برای ۴۳ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

 این چاپخانه اکنون علاوه بر رفع نیاز خراسان جنوبی از استان‌های مشهد، کرمان، سیستان و بلوچستان و البرز سفارش چاپ جذب می‌کند.

اختصاص تسهیلات، استیجاری بودن چاپخانه و جذب سفارش از سایر استان‎ها با هزینه‌های بالای حمل و نقل از مشکلات مطرح شده در این بازدید توسط مدیرعامل این مجموعه مطرح شد.

برچسب‌ها بیرجند خراسان جنوبی صنعت چاپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبی صنعت چاپ بیرجند خراسان جنوبی صنعت چاپ خراسان جنوبی چاپ و نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور خود در این راهپیمایی از اقدام شجاعانه سپاه حمایت کردند.

مردم قدر شناس خراسان جنوبی همگام با سایر ایرانیان در قالب اجتماع و راهپیمایی در میعادگاه‌های نمازجمعه انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع غزه و حمایت همه‌جانبه خویش از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه وعده صادق علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی را فریاد زدند.


مردم ولایتمدار خراسان جنوبی به شکرانه این عملیات غرورآفرین و تحقیر تاریخی رژیم غاصب صهیونیستی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق + تصاویر
  • چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه
  • رویکرد کمیسیون کارگری گلستان، حمایت از واحد‌های راکد و نیمه تعطیل است
  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها