Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در سفر به تهران با جمعی از معاونین و مدیران ستادی حوزه های مختلف وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی که به منظور پیگیری امور حوزه های مختلف بخصوص رایزنی جذب منابع و رفع مشکلات و نیازهای مهم اداره کل به تهران سفر کرده است، روز پرکاری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرامی در تهران با سیدمحمد پولادگر معاون ورزشی قهرمانی و حرفه ای و بنیامین شکوه فر معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان با هدف توسعه و حمایت از ورزش قهرمانی و حرفه ای و امور مرتبط با بخش های اداری و حقوقی مجموعه ورزش و جوانان آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.

همچنین سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با خسرو قمری مدیرکل هماهنگی امور استان ها، عباسعلی اکبری مدیرکل بازرسی و ارزبابی عملکرد، محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی، علی خلیلی مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی، فرامرز کیانی زاده مدیرکل دفتر استعدادیابی و آموزش های پایه و محمدهادی لقمان پور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان نیز درخصوص موضوعات مرتبط به صحبت نشست.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی آذربایجان غربی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان آذربایجان غربی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان از حمله و چاقو کشی افرادی در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در استان مازندران به عوامل برگزاری این مسابقات می داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد