Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@03:50:19 GMT

اطلاعیه تعطیلی مدارس در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۶۶۳۵

اطلاعیه تعطیلی مدارس در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا شهبازی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه  گفت: به دلیل نفوذ ذرات گرد و غبار به  جو استان و بر اساس تصمیم کار‌گروه شرایط اضطراری آلودگی هوا، تمامی مهد‌های کودک، مراکز پیش‌دبستانی و  مدارس استان فردا چهارشنبه ( ۲۸ اردیبهشت‌) در نوبت صبح تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه امتحانات نهایی مطابق برنامه قبلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به بیماران  قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان توصیه شده است تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلی مدارس کرمانشاه گردوغبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه

محمد خیاط زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تفاهمی که بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حاصل شده، سلسله نشست‌های خانواده در چهارشنبه هر هفته در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده به عنوان ضلع سوم تربیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما همواره بر حفظ بنیان خانواده و تحکیم آن و اهمیت خانواده محوری در کانون، تاکید داشته‌ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا در مجموعه برنامه‌های کانون استان بحث خانواده‌محوری را پر رنگ‌تر از قبل پیگیر باشیم و نشست‌های آموزشی متناسبی را به صورت منظم برگزار نمائیم.

زنجانی تاکید کرد: با توجه به نقشی که خانواده به عنوان پرورش دهنده‌ی نسل آینده ایفا می‌نماید ما نیز به‌عنوان یکی از اثرگذارترین نهادهای تربیتی وظیفه داریم در این زمینه قوی‌تر ورود پیدا کرده و اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

کد خبر 6080426

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود
  • برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا