Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان کاوه با حکم احمد نوروزی به عنوان قائم مقام معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما منصوب شد .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  احسان کاوه با حکم احمد نوروزی به عنوان قائم مقام معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما منصوب شد . این مسئولیت قبلا برعهده جناب آقای مهدی مجتهد بود، که اکنون عهده دار مسئولیت قائم مقام ، ریاست سازمان صدا و سیما بوده و در این حکم از زحمات ایشان سپاسگزاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم  به این شرح است:

جناب آقای احسان کاوه 

از آنجا که به‌لطف خداوند، از تعهد، دانش حرفه‌ای و شناخت وافی از روندها و بایسته‌های صف و ستاد در عرصه فعالیت‌ رسانه‌‌های بین‌المللی برخوردارید، به‌موجب این حکم به سمت «قائم‌مقام معاون برون‌مرزی صداوسیما» منصوب می‌شوید.

- نظارت بر انطباق عملکرد حوزه‌‌های ستادی و پشتیبانی با نیازها و مقتضیات سرمایه انسانی، بودجه و‌ منابع مالی، طرح‌و‌برنامه‌ریزی و... معاونت؛

-  تسهیل بهره‌ورانه، اتخاذ رویه‌های هم‌افزا و رفع موانع و اصطکاک‌ها در مسیر حرکت حوزه صف؛

- نظارت بر پیشبرد برنامه تحول ساختاری رادیوهای معاونت و راهبردهای تحولی در شبکه‌های تلویزیونی؛

- نظارت بالادستی بر ساختار عملکرد دفاتر نمایندگی معاونت در خارج از کشور؛

- ارتباط سازنده با بخش‌های درون‌سازمانی و تعامل با سازمان‌ها و نهادهای برون‌سازمانی در راستای ایفای مأموریت‌های کلان معاونت؛

- نظارت بر حسن اجرای سازوکارهای انتصاب مدیران و ارزیابی عملکردها

و  نیز اداره شوراهای تخصصی مرتبط با برخی زمینه‌های فوق، از جمله مواردی است که انتظار می‌رود با حضور جناب‌عالی در این مسئولیت خطیر پیگیری شود.

لازم می‌دانم از مساعی برادر ارجمندم، جناب آقای مهدی مجتهد در این پست، کمال سپاس را به جا آورم و برای جناب‌عالی نیز از درگاه ایزد منان، موفقیت و سربلندی مسئلت کنم.

احمد نوروزی ، معاون برون‌مرزی

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه سازمان صدا و سیما سرمایه فرهنگ و هنر معاون سازمان صدا و سیما معاون برون مرزی قائم مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور

به گزارش  صدای ایران  به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جناب آقای سید مهدی فرحی قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت از امیر نامی تقدیر و تشکر نموده اند که متن نامه به شرح زیر می باشد :

 

بسمه تعالی
«امروز ارتش در چشم مردم، عزیز است.» (مقام معظم فرماندهی کل قوا) «مدظله العالی»

امیر سرافراز ارتش اسلام
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدحسن نامی
ریاست محترم سازمان و دبیر شورایعالی مدیریت بحران کشور

سلام علیکم
خدای بزرگ را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه تعالیم و رهنمود‌های مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) با بصیرتی انقلابی، شجاعانه و سلحشورانه در صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور سربلند است و تمامی هستی خود را برای عزت و اقتدار ایران عزیز در طبق اخلاص نهاده است.



امروز ارتش ولایتمدار و مکتبی با آمادگی تمام همچون دژی مستحکم اقتدار و عزت را برای کشورمان به ارمغان آورده است و روز به روز درخشش‌های بیشتری را از بزرگ مردان ارتش در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم.



اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امیر سپهبد شهید «سید محمدولی قرنی» و امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» و تمامی شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز ۲۹ فروردین "روز ارتش جمهوری اسلامی ایران" و نیز "روز نیروی زمینی قهرمان و محوری ارتش ج. ا. ا " را خدمت جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای شما و تمامی غیورمردانی که در سنگر مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌نمایند، توفیقات روزافزون را تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا) و تحت رهبری‌های داهیانه حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

سید مهدی فرحی قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت

دیگر خبرها

  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند