Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:06:25 GMT

بستری ۷ بیمار مشکوک به کرونا در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۶۶۵۰

بستری ۷ بیمار مشکوک به کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی امروز گفت: هم اکنون ۱۵ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۸ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۴ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی مثبت قطعی اعلام شد و تعداد بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان هم صفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده‌است، افزود: هم اکنون یک بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

احمدی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۷ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان لردگان در وضعیت آبی و شهرستان‌های بن، بروجن، فارسان، شهرکرد، کیار، اردل، سامان، خانمیرزا و کوهرنگ در وضعیت زرد هستند.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بستری آمار روزانه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • اهمیت «پروفیلاکسی» و تامین مستمر دارو برای بیماران هموفیلی
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری