Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، توده گردوغبار که از یکشنبه وارد کشور شده است، در بخش‌هایی از کشور وضعیت بحرانی ایجاد کرده است. این پدیده تا فردا در کشور ماندگار خواهد بود.
گرد و غبار در سطح کشور موجب شده است تا کارگروه‌های اضطرار آلودگی هوا در استان‌ها جلسه فوری برگزار کنند.

حاصل این جلسات به شرح ذیل است:

کلیه مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات استان تهران در روز سه شنبه به دلیل وضعیت ناسالم هوا تعطیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس استان تهران فردا هم تعطیل شد | وضعیت تعطیلی ادارات و دانشگاه‌ها

تمام مدارس و دانشگاه‌های استان خوزستان تعطیل است و ادارات نیز با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.
این تصمیم شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، بخش‌های دارای نوبت کاری وعملیاتی، خدمات شهری شهرداری ها، اورژانس ۱۱۵، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها نمی‌شود.
همچنین درصورت افزایش غلظت میزان ذرات گرد و غبار، نحوه روند کاری ادارات قبل از ساعت ۸ صبح اعلام خواهد شد.

مهدهای کودک، مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی سراسر استان همدان در نوبت صبح تعطیل شدند.
 

تمام  ادارات استان لرستان بجز مراکز درمانی و خدمات رسان و نیروهای نظامی و انتظامی تعطیل اعلام شد.
همچنین تمام فعالیت‌های آموزشی در مدارس و مراکز آموزش عالی استان در همه مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

تمامی مدارس و مراکز آموزشی صبح و بعدازظهر ایلام تعطیل شدند. همچنین فعالیت ادارات و بانک‌ها به جز دستگاه‌های خدمات رسان در سطح استان با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.
 

تمامی مدارس شهرستان‌های مریوان، بانه، سقز، سنندج، سروآباد و کامیاران در استان کردستان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.
 

مهدهای کودک، پیش دبستانی و دبستان‌ها فقط نوبت صبح در استان البرز به جز طالقان تعطیل است.
 

همچنین گردوخاک در آذربایجان غربی مدارس شهرستان‌های بوکان و سردشت را در هر دوشیفت صبح و عصر تعطیل کرد.
 

تمامی مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی، مدارس و دانشگاه‌های استان کرمانشاه نیز در نوبت صبح تعطیل اعلام می‌شود. همچنین ادارات شهرستان‌های قصرشیرین، گیلان‌غرب، دالاهو، اسلام‌آبادغرب، ثلاث‌باباجانی و سرپل‌ذهاب هم تعطیل است.
 

مدارس ابتدایی سه شهر اراک، ساوه و شازند در استان مرکزی نیز تعطیل اعلام شد.

کد خبر 677235 منبع: خبرگزاری فارس برچسب‌ها تعطیلات آلودگی هوا استاندار- دولت مدرسه و مدارس دولت سیزدهم گرد و غبار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تعطیلات آلودگی هوا استاندار دولت مدرسه و مدارس دولت سیزدهم گرد و غبار تعطیل اعلام دانشگاه ها نوبت صبح اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!

در هفته جاری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار خود قرار داد و در نهایت مصوب شد که، روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود همچنین در راستای این طرح، یک تصمیم اساسی دیگر هم گرفته شده که ساعت کاری هفتگی از ۴۴ به ۴۰ ساعت در هفته کاهش یابد. 

از سال‌های دور، بحث کم بودن تعطیلات رسمی در کشورمان مسئله مورد اختلاف بوده است چراکه در بیشتر کشور‌های جهان دو روز در هفته تعطیل است.

 فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار معتقدند، روز شنبه برای تعطیل شدن انتخاب بهتری است، چون پنجشنبه به فرصت تبادلات بین المللی افزوده خواهد شد و شنبه که در اغلب کشور‌های جهان تعطیل است، انتخاب بهتری برای اعمال تعطیلی در ایران است. تصمیم اخیر کمیسیون اجتماعی در صورت تایید نهایی و تبدیل به قانون جاری کشور، قطع ارتباط اقتصاد کشور با بازار‌های بین‌المللی را به چهار روز در هفته افزایش می‌دهد و روشن است که در شرایط تحریم و محدودیت‌های خارجی و تنگنا‌های داخلی، زیان مضاعفی بر اقتصاد کشور تحمیل می‌کند.

روند جاری قانون گذاری در کشورمان به این صورت است که، مصوبه کمیسیون تخصصی به عنوان گزارش از جزئیات لایحه به صحن علنی ارجاع می‌شود؛ گزارشی که می‌تواند توسط پیشنهادات نمایندگان در روز بررسی دستخوش تغییراتی شود. این پایان کار نیست و در صورت تصویب جزئیات در صحن علنی نیز مصوبه مجلس برای تبدیل به قانون، نیازمند تایید شورای نگهبان است لذا تا تبدیل شدن این مصوبه به قانون و ابلاغ آن برای اجرا، راه طولانی در پیش است.

منبع: اقتصاد نیوز

tags # تعطیلی ادارات سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه نوعی تحریم داخلی است
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها؛ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه؛ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!
  • تعطیلی پنجشنبه به جای شنبه تقویت تحریم اقتصادی است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین