Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته پس از آنکه هواداران یوونتوس استادیوم را ترک کردند، موراتا، دیبالا و ولاهوویچ به زمین برگشتند و روی چمن ها برای مدتی گفتگو کردند. 

شب گذشته جورجو کیه لینی و پائولو دیبالا در تشویق هواداران یوونتوس از این تیم جدا شدند. دوشان ولاهوویچ که در ژانویه از فیورنتینا به یوونتوس پیوست، در صفحه اینستاگرامش برای کیه لینی نوشت:

اولین چیزی که روز اول می خواستم در رختکن ببینم، نگاه تو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشمانت می گوید که پوشیدن این پیراهن چه معنایی دارد.  اینکه باید با افتخار، مسئولیت و جادو این پیراهن را پوشید و بدون آنها چقدر سخت می شود. معتقدم در ماه های اخیر می خواستی برای ما چیزی را به یادگار بگذاری. یک نیم فصل خیلی کم است اما قدردان این لحظاتی هستم که کنارت بودم. آماده ام تا بجنگم و اگر لازم باشد، با سری بانداژ شده می جنگم. بابت همه چیز ممنونم کاپیتان. 

ولاهوویچ خطاب به دیبالا هم نوشت:

زمان بسیار کمی لازم بود تا زبان هم را بفهمیم. یک نگاه کافی بود تا جواهر همان جا باشد. فوتبال همین است. دوستانی عاشق یکدیگر که با رویایی یکسان به دنبال توپ می دوند. از یک چیز مطمئنم، هر جا که سرنوشت تو را ببرد، به درخشش ادامه می دهی. بابت همه چیز ممنونم قهرمان. در ادامه موفق باشی. دوستت دارم. دلم برایت تنگ می شود. 

تمام بازیکنان یوونتوس و همچنین بازیکنان سابق این باشگاه در پیام هایی برای کیه لینی و دیبالا آرزوی موفقیت کردند. 

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • ببینید | درخواست انسیه خزعلی از زنان فلسطینی: می‌خواهم همچنان مقاوم باشند
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون