Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@07:31:40 GMT

توقیف کشتی حامل ۵۵۰هزار لیتر گازوییل قاچاق در خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۶۸۸۵

توقیف کشتی حامل ۵۵۰هزار لیتر گازوییل قاچاق در خلیج فارس

به گزارش فارس، سردار حسین دهکی امشب اظهار داشت: مرزبانان پایگاه‌ دریابانی بندرلنگه طی عملیاتی در حوزه استحفاظی، با همکاری اطلاعاتی مرزبانان بوشهر، موفق به شناسایی یک فروند کشتی حامل سوخت قاچاق که قصد جابجایی محموله سوخت قاچاق  به صورت کلان در شرق جزیره مارو را  داشتند، شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و کالا و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و مبارزه بی امان با قاچاقچیان، در سراسر نوار مرزی استان افزود: مرزبانان پس از ورود به کشتی در بازرسی از شناور، توانستند ۵۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل  را کشف و در همین رابطه ۷ قاچاقچی را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد مرزبانی در هرمزگان ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله سوخت کشف شده ‌بالغ بر ۱۵۰ میلیارد  ریال برآورد شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها ، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها کردند و در بازرسی از این کامیون ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان
  • توقیف کامیون حامل ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سرایان