Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامبیز گله داری روز چهارشنبه در حاشیه دومین دوره نمایشگاه معرفی توانمندی های صنایع کوچک کردستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از جمله برنامه های جنبی دومین دوره نمایشگاه معرفی توانمندی های صنایع کوچک استان برگزاری کارگاه آموزشی به همت اتاق بازرگانی سنندج و پنل تخصصی در غرفه دانشگاه کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این نمایشگاه را رونمایی از سایت نمایشگاه مجازی تولیدات صنعتی استان ذکر کرد و افزود: طی چند ماه اخیر بخش زیادی از کارهای مربوط به این سایت و فراهم کردن دسترسی برای صاحبان واحدهای تولیدی انجام شده است. 

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی کردستان یادآور شد: تاکنون اطلاعات مربوط به ۲۵ واحد تولیدی در استان هم چون شرکت جاودان ستاره زیویه، شرکت شفای کردستان،  صنایع رنگ آلتون در این وب سایت به ثبت رسیده است.

گله داری ادامه داد: در این نمایشگاه مجازی بعد از ورود مراجعه کنندگان به سمت غرفه های واحدهای تولیدی راهنمایی و هر فردی با کلیک بر روی هر غرفه‌ای وارد آن می شوند.

وی اضافه کرد: در هر غرفه اطلاعات مربوط به واحد تولیدی مدنظر از جمله تولیدات آن، آدرس و شماره تماس شرکت درج شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی کردستان با اشاره به اینکه تبلیغات و بازاریابی از جمله مزایای راه اندازی این نمایشگاه مجازی است، گفت: ایجاد بخش فرصت شغلی در هر غرفه هم از دیگر مزایای این نمایشگاه است و هر واحد تولیدی در صورت نیاز داشتن به نیرو در این بخش آنرا اعلام می کند.

دومین نمایشگاه معرفی توانمندی های صنایع کوچک کردستان از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در سنندج دایر است و علاقمندان می توانند هر روز از ساعت ۱۵ الی ۲۲ از آن دیدن کنند.

برچسب‌ها کردستان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سنندج کردستان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سنندج نمایشگاه مجازی شهرک های صنعتی صنایع کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی

شرکت پالایش نفت آبادان که برای نخستین در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز بصره حاضر شده بود توانست نظر بیش از هزار بازدید کننده را به خود جلب کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت پالایش نفت این نمایشگاه با حضور ۹۰ شرکت از ۱۲ کشور جهان برگزارشده بود و پالایشگاه آبادان به‌عنوان تنها نماینده وزارت نفت کشور ایران با برپایی غرفه‌ای به مساحت ۱۵۰ مترمربع و اختصاص چهار جایگاه، پذیرای بازدیدکنندگان بود.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان همچنین گفت : در مدت برگزاری این نمایشگاه علاوه بر مدیرعامل و مدیران ارشد، حدود ۶۰ کارشناس که روزانه بیش از ۱۰ کارشناس از واحدهای مختلف اعم از فنی، عملیاتی و بندر صادراتی ماهشهر، پاسخگوی بازدیدکنندگان بودند.

در این نمایشگاه سه روزه شخصیت‌های مختلفی ازجمله نائب رئیس کمیسیون انرژی، رئیس‌کل توزیع گاز، معاونین خطوط لوله عراق و رئیس انرژی استانداری بصره در غرفه پالایشگاه آبادان حاضر شدند و درباره مسائل فنی و تامین نیازمندی‌ها و تبادل دانش و فناوری‌های روز گفت‌وگو کردند.

توانمندی‌های صنعت نفت ایران در بخش پالایش و نفت در قالب پرسش و پاسخ رودررو، نمایش فیلم با موضوع فعالیت‌ها و محصولات پالایشگاه آبادان به نمایندگان نفتی جهان حاضر در این رویداد بین‌المللی عرضه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف
  • افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل در شهرستان البرز
  • پیشرفت ۸۵ درصدی تأمین برق پروژه شهرک صنعتی دو سقز