Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌مدیره سپاهان گفت: از نتایج تیم در فصل گذشته راضی هستم؛ اما برخی افراد در هیئت مدیره تصمیم می‌گیرند که تیم‌داری کنیم یا نکنیم. برخی از آن‌ها دوست ندارند در فوتسال تیم‌داری کنند که این مشکل من نیست و اگر کاری به صورت اجبار باشد، بی‌فایده است.

«علی افضل» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با انحلال تیم فوتسال سپاهان، اظهار کرد: سال گذشته در باشگاه سپاهان بحثی مبنی بر تیم‌داری در فوتسال اعلام شد که سعی کردیم یک تیم از بازیکنان اصفهانی تشکیل دهیم و در آخر فصل هم آن‌ها نتیجه قابل قبولی کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز تیم‌داری در فوتسال توسط هیئت مدیره تصویب شد، اما متأسفانه مواردی پیش آمد که گفتند تیم‌داری نکنیم؛ من نیز موافقت کردم و گفتم هر جور صلاح می‌دانید. می‌خواستیم برای فوتسال اصفهان کاری انجام دهیم که نشد.

وی ادامه داد: از نتایج تیم در فصل گذشته راضی هستم، اما برخی افراد در هیئت مدیره تصمیم می‌گیرند که تیم‌داری کنیم یا نکنیم. برخی از آن‌ها دوست ندارند در فوتسال تیم‌داری کنند که این مشکل من نیست و اگر کاری به صورت اجبار باشد بی‌فایده است. قصد داشتیم برای بازیکنان اصفهانی کاری انجام دهیم که علاقه برخی از افراد به رشته‌های دیگر بود.

عضو هیئت مدیره سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه تکلیف بازیکنان چه می‌شود، تصریح کرد: این بازیکنان آزاد به حساب می‌آیند و می‌توانند به هر تیمی خواستند اضافه شوند.

افضل با بیان اینکه اگر تیم‌داری سپاهان در فوتسال ادامه دار بود، فوتسال اصفهان پیشرفت می‌کرد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های زیادی برای بانوان و آقایان فوتسالی داشتیم که تعداد زیادی از مربیان و بازیکنان مشغول می‌شدند، اما بعضی افراد تمایل ندارند تیم فوتسال باشد.

وی افزود: ورزش نیاز به هزینه دارد که باید بودجه‌ای برای آن قرار داد، البته تیم فوتسالی که تشکیل داده بودیم هزینه زیادی نداشت، اما فکرمی‌کنم این مقدار برای بعضی‌ها زیاد بود. حقیقت این است که برای ورزش اصفهان ناراحت هستم، بعضی‌ها به خاطر علاقه شخصی اجازه ندادند کاری برای ورزش استان انجام دهیم.

عضو هیئت مدیره سپاهان درخصوص مربیگری در فوتسال، گفت: درحال‌حاضر پیشنهادی ندارم که اگر پیشنهادی از جانب تیم‌ها شود، آن را بررسی و اگر مناسب بود قبول می‌کنم.

کد خبر 575745

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال فوتسال ایران لیگ فوتسال سپاهان باشگاه سپاهان سپاهان اصفهان مدیرعامل باشگاه سپاهان تیم فوتسال سپاهان علی افضل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هیئت مدیره تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات + فیلم

استاد و پیشکسوت عکاسی ایران با بیان اینکه در اوایل دهه ۱۳۰۰ در یک خانواده مذهبی و در نمین اردبیل دیده به جهان گشود گفت: از همان دوران کودکی علاقه زیادی به دیدن جذابیت‌ها و زیبایی‌ها خلقت داشتم و همیشه دوست داشتم آنها را در ذهن خودم نگه دارم.

سید عبدالله هاشمی نمینی افزود: علاقه به زیبایی‌های طبعیت مرا به این واداشت که در دوران نوجوانی هر طور شده آنها را به ثبت برسانم و این شد که در همان دوران از پدرم خواستم تا یک دوربین عکاسی برای من تهیه کند.

او با بیان اینکه خیلی به ورزش علاقه داشتم و حتی در ورزش و به خصوص رشته فوتبال بازی می‌کردم گفت: تصمیم گرفتم در حرفه جذاب و زیبای عکاسی در حوزه ورزش به صورت تخصصی فعالیت کنم.

سید عبدالله هاشمی افزود: ورزش زیبایی‌ها و صحنه‌های جذاب و به یاد ماندنی زیادی داشته و دارد و این شد که علاقه‌مند این حوزه در دنیای حرفه‌ای و شغلی خودم شدم.

استاد هاشمی گفت: اکنون بیش از ۹۰ سال سن دارم و در دوران ۷۰ ساله فعالیت خود توانسته ام بیش از ۱۸ میلیون عکس را در حوزه‌های مختلف به خصوص ورزش ثبت و به یادگار بگذارم.


پیشکسوت عکاسی ایران افزود: از این ۱۸ میلیون عکس بخشی از آن را به مردم داده ام، بخشی از آن در اختیار خودم قرار دارد و بخشی هم در موزه‌ای که در ورزشگاه نقش جهان به نام بنده اختصاص پیدا کرده قرار دارد که مردم و به خصوص نسل جدید می‌توانند از آن دیدن کنند.

استاد عبدالله هاشمی و با بیان اینکه در ۷۰ سال تلاش برای ثبت تاریخ و زیبایی‌های ورزش از ۳۰ دوربین در دوره‌های مختلف استفاده کرده ام و در این بین برای تولید و آماده سازی این عکس‌ها هم از وسایل مخصوص عکاسی همواره به صورت خصوصی خودم تهیه و خریداری کرده ام که حالا شاید آنها از رده خارج شده اند ولی در این موزه دیدن آنها جذابیت زیادی دارد چراکه برخی از آنها شاید نزدیک یک قرن قدمت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات + فیلم
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!