Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بحث تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران شهرداری ساری با حاشیه‌هایی همراه بوده است؛ به نظر می‌رسد که پس از اتمام مراحل اداری کار و متقاعد شدن شهرداری نسبت به تبدیل وضعیت این افراد به اذعان تعدادی از نیروهای مشمول جذب، تعهدنامه و اقرار نامه‌ای جلوی آنها گذاشته شده که مورد نقد و نظر جدی جامعه ایثارگران متقاضی جذب شهرداری ساری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه ایثارگری متقاضی شهرداری ساری معتقد است که شهرداری  برای جذب آنها از روش غیرقانونی وارد شده است و فرمی از جامعه ایثارگری شهرداری سازی تعهد گرفته که حق ارتقای شغلی ندارند.

روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: به‌نظر می‌رسد این طرح کلان مربوط به شهرداری ساری نیست و در حال بررسی هستیم که ببینیم این تعهدنامه از سوی شهرداری ساری بوده یا فراتر از آن است.

وی گفت: اینکه از نیروها تعهدنامه‌ای گرفته شود که حق ارتقای شغلی را ندارند، خلاف موازین حقوق قانونی و خلاف موازین اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه هر فردی وارد سیستمی می‌شود، حق ارتقا و رشد دارد، تصریح کرد: اینکه تعهد از افراد گرفته شود حق رشد ندارید باید گفت، نسبتی با اخلاق، شرافت و انسانیت ندارد بلکه  لگدمال کردن شرافت و رشد و ترقی انسان‌ها است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه این مهم را پیگیری خواهیم کرد که ببینیم در سطح ملی مطرح است یا در سطح شهرداری ساری رخ داده است، خاطرنشان کرد:  این مهم را دنبال می‌کنیم و در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام /۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون سیاسی شهرداری ساری جذب نیروهای شغلی جامعه ایثارگری شهرداری ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵، رفع تصرف اراضی ملی به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع واقع در منطقه قارنسرا، توسط سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی دودانگه و نیرو‌های شرکت چوب و کاغذ انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد