Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:55:13 GMT

۵ خبازی متخلف خاش تعزیراتی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۷۲۶۵

۵ خبازی متخلف خاش تعزیراتی شدند

 شیرزاد کمالی گفت: تعداد ۷۹ نانوایی در سطح شهر فعالیت، که بازرسی‌های روزانه از این نانوایی‌ها صورت گرفته و برای ۵ نانوایی پرونده تخلف در زمینه‌های مختلف از جمله کم فروشی و ... تشکیل شده و به تعزیرات معرفی گردیده و ۶ خبازی نیز جهت تعویض دستگاه، جهت بالا رفتن کیفیت نان تذکر دریافت کرده اند.

او گفت: علت شلوغی نانوایی‌ها وجود اتباع بیگانه هست و با تدابیر اندیشیده شده به این موضوع رسیدگی و تعداد نان به اتباع ۵ قرص نان اعلام گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی گفت: نان قوت لایموت مردم است و اجازه سوء استفاده و بازی با سفره مردم را نمی‌دهیم و ساماندهی نانوایان در اولویت است و جدا از معرفی خبازی‌های متخلف به تعزیرات از سهمیه آرد خبازی متخلف کسر و به سهمیه آرد خبازی‌های با نان با کیفیت، اضافه خواهد شد.

اوگفت: با تلاش فرماندار خاش ۲۰۰ تن آرد به سهمیه شهرستان جهت رفع نیاز‌های اتباع خارجی اضافه خواهد شد.

دلاور شهنوازی رئیس شورای اسلامی شهر خاش، نیز گفت: سودجویی‌های صورت گرفته از سوی برخی افراد و کمبود نان در این شهر موجب نارضایتی شهروندان و مکاتبه با دفتر شورای شهر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز

سید احمد موالی زاده گفت: گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با حضور ادارات و دستگاه های عضو کارگروه گندم، آرد و نان با هدف ارتقای کیفیت نان و رضایتمندی شهروندان به صورت مستمر در حال انجام است.

رئیس کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اهواز با اشاره به برخورد بدون مماشات با واحدهای پخت نان متخلف افزود: تعدادی از واحدهای پخت نان که اقدام به کم فروشی، گرانفروشی، برخورد نامناسب با مشتری کردند و یا مشکل بهداشتی داشتند برخورد قانونی و جریمه شدند. 

موالی زاده با بیان اینکه کیفیت نان نسبت به گذشته بهتر شده است، ادامه داد: کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان در اهواز نیز توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی با هدف بهبود کیفیت نان افتتاح شد و تلاش بر این است تا نان با کیفیت بالا برای مردم تولید شود.

وی گفت: جلسات کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اهواز جهت بررسی وضعیت، کیفیت، کمیت، سهمیه و مجوز فعالیت واحدهای پخت نان نیز به صورت مستمر در فرمانداری اهواز در حال برگزاری است.

موالی زاده در پایان افزود: سال گذشته برای کیفیت و کمیت نان اقدامات خوبی از جمله صدور ۱۰۰ مجوز نانوایی جدید در کلانشهر اهواز، آموزش متصدیان و افراد شاغل در واحدهای پخت نان، برگزاری جشنواره نان خوزستان(نان های سنتی، صنعتی و فرآورده های گندم) به منظور شناسایی ظرفیت های نان  و ترویج سنت پخت نان و انتقال آن به نسل های آینده در محل سیلوی تاریخی اهواز و همچنین برگزاری میز خدمت کارگروه گندم، آرد و نان اهواز جهت پیگیری و رسیدگی به مشکلات شهروندان در حوزه نان در فرمانداری، با همکاری ادارات و دستگاه های عضو کارگروه گندم،آرد و نان شهرستان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • روز ملی گندم و نان
  • تولید نان کامل در ۶ نانوایی زنجان
  • شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز
  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • ۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود