Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@20:27:09 GMT

«دختر خوبِ» ایرانی به برزیل می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۷۳۶۲

«دختر خوبِ» ایرانی به برزیل می‌رود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «دختر خوب» در ادامه حضورهای جهانی خود و پس از دریافت جایزه ویژه از هیات داوران دو جشنواره‌ اسکواردی و ناپولی ایتالیا به سی‌امین دوره جشنواره برزیلی ECOCINE می‌رود.

این جشنواره که به فیلم‌های محیط زیستی و یا حقوق بشری می‌پردازد، امسال به صورت فیزیکی در تاریخ یازدهم تا بیست‌ویکم آگوست در سائوپائولو برزیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم کوتاه که یک سوژه ملتهب اجتماعی را دستمایه داستان خود قرار داده، پیش از این در جشنواره‌های لینز اتریش، ایسکیا گلوبال ایتالیا، ارلزکورت انگلستان، آرلینگتون آمریکا، کاریج آلمان و جشنواره بین‌المللی زنان ترکیه حضور داشته است و در ماه‌های آینده در جشنواره هومبولت آمریکا و AmiCorti ایتالیا به نمایش درخواهد آمد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه ۱۴ دقیقه‌ای آمده است دختری که می‌خواهد آبروی خانواده‌اش را حفظ کند، مجبور به سکوت می‌شود.

مبینا آزادی، بهزاد خلج و شقایق فریادشیران بازیگران و مانی قندی (تهیه‌کننده)، هاشم مرادی (مدیر فیلمبرداری)، مسیح حدپور سراج (مدیر صدابرداری)، حجت بابایی (طراح گریم)، فاطمه پاقلعه‌نژاد (مجری طرح)، ساقی بلیغ (عکاس) و فرست اسکرین‌فیلم به مدیریت سولماز اعتماد (پخش‌ بین‌الملل) دیگر عوامل این فیلم کوتاه هستند.

۲۵۹۲۵۹

کد خبر 1632231

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم کوتاه جشنواره فیلم کوتاه فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس

سی و یکمین جشنواره فیلم مستند هات داکس تورنتو فهرست فیلم‌های خود را با حضور آثار ۵ سینماگر ایرانی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سی و یکمین جشنواره فیلم مستند هات داکس در کشور کانادا فیلم‌های خود را اعلام کرد و مستندهای «رویا باف و قاضی» ساخته حسام اسلامی محصول ایران و فرانسه و «پسر ملا» ساخته ناهید سروستانی محصول سوئد و فرانسه، «بن بست» ساخته رحمانه ربانی و بهمن کیارستمی طبق اعلام سینه ایران در اولین نمایش جهانی و «سیاره دزدیده شده من» ساخته فرحناز شریفی محصول ایران و آلمان به روی پرده خواهند رفت.

سی و یکمین جشنواره فیلم مستند هات داکس تورنتو از ۲۵ آوریل تا ۵ می (۶ تا ۱۶ اردیبهشت) در کانادا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • رونمایی از ترجمه‌ کتاب «داستان‌های منتخب شاهنامه» به اردو
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • نقش غرب در جنایت تجاوز صهیونیست‌ها به زنان غزه