Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه، رسیدگی به تعطیلی اسکان متأهلی در دانشگاه تهران را مطالبه کردند.

سردبیر سوژه فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه فرآیند اسکان دانشجویان متأهل در خوابگاه‌های متأهلی دانشگاه تهران حدود یک سال است که متوقف شده و تعداد متقاضیان منتظر خوابگاه زیاده شده است، گفت: سنوات دانشجویان متأهل در حال سپری شدن است، صف طولانی از متقاضیان شکل گرفته ولی هنوز مشکل حل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد خوابگاه‌ها کم بود و به این موضوع تعطیلی یکی از خوابگاه‌ها در سعادت آباد هم اضافه شده که ما دو دلیل برای این تعطیلی شنیدیم یکی اینکه قصد فروش خوابگاه را دارند و دیگر اینکه خوابگاه برای تعمیرات تعطیل شده است.

سردبیر سوژه فارس من با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر تسهیل ازدواج و تشکیل خانواده جوانان اظهار داشت: مسوولان از پاسخگویی به دانشجویان سر باز می‌زنند و تاکنون پاسخی به ما نداده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه تهران اسکان متاهلی خوابگاه دانشجویی خوابگاه متاهلی فارس من فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر عامل هلال‌احمر فارس گفت: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌ و بلوچستان، ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس برای امدادرسانی به این استان اعزام شدند.
حسین درویشی افزود: اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب ، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران هستند.
وی افزود: این افراد با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک‌ دار ، کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی شامل موتور پمپ آب ، اسکان و تغذیه اضطراری به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت