Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خداخواست بهرامی خشاب رئیس اداره مخابرات بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان بعد از قطعی سیستم ارتباطات شهرستان به مدت 8 ساعت با عذرخواهی از مردم وعده داد تا با تدابیر لازم از قطعی مکرر جلوگیری شود.

بهرامی خشاب گفت: با عذرخواهی از محضر مشترکین گرامی مخابرات شهرستان بهمئی به دلیل قطعی اخیر سیستم مخابراتی شهرستان، تلاش می کنیم که این اشکال تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رعایت نکردن حریم های حفاری توسط پیمانکاران شرکت ها با وجود تذکرات مکرر، عامل اصلی قطعی فیبر نوری بعنوان سرمایه ملی است.

بهرامی خشاب افزود: مشکل پیش آمده در سیستم مخابراتی شهرستان بهمئی نتیجه وقوع یکی از همین کم توجهی هاست.

وی خاطرنشان کرد: در طول یک دهه اخیر ده ها مورد قطعی فیبر نوری توسط پیمانکاران داشتیم که این مسیرها مفصل خوردند و همین عاملی در کاهش کیفیت ارتباطات در دو حوزه دیتا و صوت شده است.

رئیس اداره مخابرات بهمئی تصریح کرد: به طور قطع با موارد حفاری های بدون مجوز، برخورد قانونی و حقوقی می شود.

بهرامی گفت: بعد از یک دوره تثبیت عدم قطعی ارتباطات در سیستم مخابراتی شهرستان بهمئی، از ساعت ۴ و نیم تا ۱۲ شب شاهد یک قطعی و اختلال در شبکه بودیم.

وی افزود: بیشتر قطعی و اختلالات گذشته در حوزه های مختلف شهرستان ها رخ می داد اما قطعی اخیر مربوط به بیل مکانیکی پیمانکار فیبر پدافند که در ۴ کیلو متری شهرستان بهمئی است رخ داد.

بهرامی ادامه داد: با تلاش مضاعف و کار طاقت فرسای نیروهای مخابرات شهرستان و نیروی های فیبر شهرستان کهگیلویه از ساعت ۴ و نیم عصر امروز تا ساعت ۱۲ بامداد، موفق شدیم مشکل را شناسایی و برطرف کنیم.

رئیس اداره مخابرات بهمئی گفت: با ایجاد مسیر فیبر لنده به سراسیاب و ممبی و سراسیاب به لیکک سیستم بصورت رینگ خواهد شد و می تواند سیتم رزرو لیکک قرار گیرد.

بهرامی گفت: نقاط پرمفصل و محتمل ایجاد قطعی را با فیبر سالم و بدون مفصل جایگزین می کنیم تا کیفیت ارتباطات دیتا و صوت افزایش یابد.

وی در پایان بیان کرد: فرمانداری و شهرداری نباید مجوز عبور فیبر پدافند را از مسیر شهر بدهند زیرا به همه امکانات و تجهیزات( آب و گاز و برق به خصوص تلفن ) خسارات زیادی وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهرامی بهمئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با بیان این‌که در مجلس، بحث‌های مختلفی پیرامون تعطیلی روز‌های پنجشنبه و شنبه در جریان است اظهار داشت: معتقدم تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است.

وی افزود: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

نوری قزلجه ادامه داد: در دنیای امروز بدون ارتباط با دنیا و تعامل با دیگر کشورها، رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی و دولتی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل من با تعطیلی شنبه موافقم. این موضوع مورد تأیید اکثر کارشناسان نیز هست و به نفع کشور خواهد بود.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در آخر صحبت‌های خود به نکته دیگری نیز اشاره کرد و گفت: تعطیلی پنجشنبه فقط برای بخشی از کشور و برخی شرکت‌ها اعمال می‌شد و در واقع از قبل هم تعطیل بودند. اما اگر شنبه تعطیل شود، کل کشور یکسان خواهد شد و همه اعم از شرکت‌ها، ادارات دولتی و غیر دولتی، دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد. این موضوع هماهنگی داخلی را نیز به وجود می‌آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • امسال تمام شهر‌های استان قم به فیبر نوری متصل می‌شوند
  • پروژه فیبرنوری راه‌حل مشکلات ارتباطات کشور است
  • پروانه یکپارچه شبکه و خدمات به سه اپراتور ارتباطی اعطا شد