Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@11:46:47 GMT

گروه صنعتی پارس ساختار «ستاره ملی» لقب گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۷۵۵۲

آیین نکوداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور دکتر لیائی معاون وزیر ارتباطات و پروفسور ساروخانی پدر جامعه شناسی ارتباطات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این مراسم پس از بررسی مستندات و صدور رای هیئت داوران، دفتر مدیریت ارتباطات و رسانه ای گروه صنعتی پارس ساختار به عنوان «روابط عمومی برتر کشوری» انتخاب و موفق به دریافت عنوان «ستاره ملی» این جشنواره گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشنواره ملی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی به همت خانه روابط عمومی های ایران در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، بر اساس آرای هیئت داوران نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران پس از بررسی عملکرد مجموعه های روابط عمومی شرکت کننده، دفتر ارتباطات و رسانه ای گروه صنعتی پارس ساختار به عنوان «روابط عمومی برتر» و وحید خوش زرع مدیر ارتباطات و رسانه ای این گروه نیز به عنوان «ستاره ملی روابط عمومی ایران» در سال ۱۴۰۰ معرفی شد.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز روز روابط عمومی و ارتباطات روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است

به گزارش صدای ایران، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.
وزیر ارتباطات همچنین گفت: این کارگروه  تعیین مصادیق مجرمانه ۱۲ عضو دارای حق رای  دارد که وزارت ارتباطات یک عضو است و دولت در کل ۶ رای دارد. اکثریت با دولت نیست و باید تصمیم جمعی گرفته شود.


وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی برای ساخت و پرتاب ماهواره داریم. ظرف یکی دو ماه آینده رونمایی و پرتاب ماهواره اتفاق خواهد افتاد.

دیگر خبرها

  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه