Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:40:00 GMT

دچار بیماری لاعلاج «محمدعلی کلی» شده‌ام/ می‌گویند مدارا کن!

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۷۵۶۵

دچار بیماری لاعلاج «محمدعلی کلی» شده‌ام/ می‌گویند مدارا کن!

رضا صفایی‌پور بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که چندی قبل به دلیل عوارض بیماری پارکینسون به بیمارستان منتقل شده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت سلامت خود توضیح داد: دوشنبه شب همین هفته از بیمارستان به خانه آمدم، البته این به معنای درمان و مرخصی من نیست. بیماری‌ام پارکینسون است و چند شب پیش در جمع دوستان تعادلم را از دست دادم، با ۱۱۵ تماس گرفتند و آن‌ها بنده را به بیمارستان یاس منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شروع حمله درد زیادی داشتم و به بیمارستان منتقل شدم اما بیماری‌ام قابل مداوا نیست. پیگیری‌هایی برای چکاپ انجام دادیم قرار شد در نوبت آزمایش و ام‌آرآی باشم که منتظر نوبت آن هستم.

این بازیگر درباره وضعیت خود گفت: الان بهترم اما این بیماری اذیت می‌کند. قرص‌هایی هم که می‌خورم تنها باعث می‌شود لرزش‌هایم کمتر شود و چیزی را درمان نمی‌کند. این همان بیماری لاعلاجی است که محمدعلی کلی هم داشت. ناشی از عوارض کارهای رزمی است که انجام می‌دادم و ضرباتی است که در کارهای رزمی می‌خوردم. این ضربه‌ها حالا دارد عوارضش را نشان می‌دهد.

وی افزود: باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد، کاری نمی‌توان برایش کرد. پزشکان قرص‌ها را کم و زیاد می‌کنند تا لرزش‌ها کمتر شود اما هر شب حوالی ساعت ۱۰ این درد سراغ من می‌آید و از سر تا کتف و کمرم را درگیر می‌کند. قرص هم که می خورم، تا یکی دو ساعتی آرام می‌شوم اما مجدد دردش آغاز می‌شود. شاید اگر پزشک حاذق و خوبی معرفی شود، شرایطم کمی بهتر از این بشود.

صفایی‌پور نظر پزشکان درباره بیماری خود را اینگونه تشریح کرد: پزشکان می‌گویند این بیماری‌ای است که باید با آن مدارا کنید. اما با این شرایط سخت چگونه می‌توان مدارا کرد؟ نزدیک ۱۰ سال است که من بی‌کارم و هیچ فعالیتی ندارم و این برایم سخت است، باید ببینیم خدا چه می‌خواهد و چه پیش می‌آید.

کد خبر 5492580 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا صفایی پور پارکینسون محمد علی کلی تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی تئاتر شهر هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر جشنواره فیلم کن سریال ایرانی سازمان سینمایی کنسرت موسیقی سازمان صداوسیما سینمای مستند رادیو نادر طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان

به گزارش پارس نیوز ، ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس سینما به بیماری مبتلا شده است. ترانه علیدوستی هم اکنون در بیمارستا بستری شده است. روز پیش بازیگر شناخته شده سینما، با نشانه های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای ترانه علیدوستی است.

مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری اش خبر داد

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای اوست.

دیگر خبرها

  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان جعلی است (+عکس)
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • اولین تصویر از حال و روز ترانه علیدوستی بر روی تخت بیمارستان | مشخص شدن بیماری او
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی