Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@10:30:21 GMT

بشار اسد: جنگ اعتقادی از جنگ نظامی خطرناک‌تر است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۷۶۲۵

بشار اسد: جنگ اعتقادی از جنگ نظامی خطرناک‌تر است

رئیس جمهور سوریه روز سه شنبه در دیدار با یک هیئت پارلمانی موریتانی به ریاست المصطفى صهیب رئیس کمیته دوستی پارلمانی موریتانی سوریه گفت که جنگ علیه منطقه، جنگ فکری و اعتقادی است.

اسد تأکید کرد که جنگ علیه این منطقه اساسا جنگ فکری و اعتقادی است و این جنگ از جنگ نظامی خطرناک‌تر و تأثیر آن بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه «سانا»، رئیس جمهور ادامه داد: مردم موریتانی همیشه و در مراحل مختلف به هویت و وابستگی عربی پایبند بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسد همچنین بر اهمیت سفرهای متقابل بین هیئت‌های پارلمانی و مردمی بین دو کشور و بهره برداری از نتایج این سفرها و تبدیل آن به ایده‌ها و ساز و کارهای عملی برای نزدیک کردن بین ملت‌ها و تأمین منافع آنها تأکید کرد.

هیئت پارلمانی موریتانی نیز در این دیدار از مواضع سوریه و پایبندی آن به مسائل محوری عربی تقدیر و به جایگاه ویژه سوریه نزد همه ملت موریتانی اشاره کرد.

این هیئت پارلمانی بر تداوم حمایت ملت موریتانی از ملت سوریه در عرصه مبارزه با تروریسم تأکید کرد و افزود: جنگ تروریستی نه فقط ملت سوریه بلکه همه ملت‌های پایبند به ماهیت عربی آنها را هدف قرار داده است.

منبع: تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: بشار اسد جنگ اعتقادی جنگ نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یک مقام آمریکایی اعلام کرد که یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق هدف قرار گرفته است.

رویترز با نقل این خبر از این مقام آمریکایی اعلام کرد که پایگاه نظامی «عین الاسد» واقع در عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رویترز این مقام آمریکایی مدعی شد که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد مخابره نشده است.

هنوز کسی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

به گفته خبرنگار المیادین در حلب، این دو پایگاه مهم نظامی آمریکا در شرق سوریه با فاصله کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفتند.

گفته شده است که اطلاعات دقیق از تلفات مستقیم در داخل پایگاه آمریکایی در خراب الجیر خبر می‌دهد.

کد خبر 6085682

دیگر خبرها

  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...