Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@15:21:24 GMT

نبرد کلوپ و گواردیولا به هفته آخر رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۷۶۹۰

نبرد کلوپ و گواردیولا به هفته آخر رسید

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس سه شنبه شب با انجام یک دیدار بین دو تیم ساوتهمپتون و لیورپول در ورزشگاه سنت مریز ساوتهمپتون به مصاف هم رفتند که در پایان این لیورپول بود که توانست با نتیجه ۲بر۱ از سد میزبان خود بگذرد و فاصله خود را  به یک امتیازی منچستر سیتی برساند. 
این بازی که برای کشاندن قهرمانی به هفته آخر برای لیورپول بسیار مهم بود باعث شد تا یورگن کلوپ با توجه به مصدومیت صلاح و فن دایک از چند مهره اصلی خود مثل هندرسون و نبی کیتا استفاده نکند و تا حدودی با تیم دوم خود به مصاف حریف خود رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازی با حملات میزبان آغاز شد که در دقیقه ۱۳ ناتان ردموند مهاجم ساوتهمپتون از سمت چپ به عرض خط دفاعی لیورپول یورش برد و با یک شوت محکم که به کنج دروازه لیورپول رسید باعث شد بازی با نتیجه ۱بر۰ بسود ساوتهمپتون شود که این گل شدیدا باعث ناراحتی یورگن کلوپ شود.
در ادامه بازی خیلی سریع لیورپول به بازی برگشت و در دقیقه ۱۷ می توانست توسط مینا مینو به گل برسد که مدافعان میزبان به کرنر زدند.و یک دقیقه بعد روی یک ضربه ایستگاهی لیورپول توسط فیرمینیو به گل رسید که داور آن گل را آفساید اعلام کرد.
لیورپول به حملات خود ادامه داد و روی پاس ماتیپ به دیگو ژوتا و سپس به مینامینو باعث شد تا این بازیکن ژاپنی با شوتی محکم در دقیقه ۲۷ از زاویه بسته دروازه ساوتهمپتون را باز کند و بازی را تساوی بکشاند و بازی با نتیجه مساوی ۱بر۱ در نیمه اول به پایان برسد. 

 در نیمه دوم لیورپول هندرسون را به جای گومز وارد زمین کرد و خیلی زود می توانست در دقیقه ۴۷ بازی را ۲بر۱ کند که توپ مهاجم لیورپول از کنار تیرک دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت. در ادامه اوریگی در دقیقه ۶۵ دومین تعویضی کلوپ بود که به جای الیوت وارد زمین شد و لیورپول خیلی سریع مزد تعویض هایش را گرفت و در دقیقه ۶۸ روی کرنرهای پر شمار لیورپول از جناح چپ که دفاع ساوتهمپتون روی تیر اول به تیر دوم فرستاد که ژوئل ماتیپ با ضربه سر دیدنی دروازه میزبان را باز کند تا لیورپول ۲بر۱ از میزبان خود پیش بیفتد.
در ادامه بازی ساوتهمپتون چند تعویض هجومی انجام دادند که نتوانستند کاری از پیش ببرند و بازی با نتیجه ۲بر۱ بسود لیورپول به پایان رسید و لیورپول با ۸۹ امتیاز پشت سر منچستر سیتی ۹۰ امتیازی قرار گرفت و همه چیز به هفته آخر کشیده شد.

بنابراین در هفته آخر که یکشنبه عصر اول خرداد با ده بازی همزمان برگزار می‌شود لیورپول میزبان ولور همپتون و منچستر سیتی میزبان آستون ویلا با سرمربیگری استیون جرارد اسطوره قدیمی لیورپول می باشد که همه چیز در دستان سیتی می باشد. بدین ترتیب در صورت بردن سیتی هر نتیجه ای دیگر در بازی لیورپول رقم بخورد هیچ تاثیری در قهرمانی لیورپول ندارد و لیورپول برای قهرمانی علاوه بر بردن خود باید منتظر امتیاز از دست دادن سیتی نیز باشد.

فوتبال لیگ برتر انگلیس همیشه جذاب و رقابتی و دیدنی بوده و بازی هایش معجزه کم نداشته که در یکی از آخرین آنها قهرمانی سیتی با گل دقیقه ۹۵ آگوئرو بود.
لیورپول امسال تا کنون دو جام حذفی و اتحادیه را بدست آورده و یکشنبه منتظر لیگ برتر با سیتی و ۷ خرداد در فینال لیگ قهرمانان اروپا منتظر رئال مادرید می باشد که می تواند یک سال خاطره انگیز را برای قرمز پوشان بندر لیورپول رقم بزند.

محسن بهره دار

هومن جعفری کد خبر: 1140917 برچسب‌ها لیورپول

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیورپول هفته آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم

به نظر می‌رسد یورگن کلوپ پایان را پذیرفته است. 

طرفداری | امیدهای قهرمانی لیورپول در گودیسون پارک از بین رفت.

از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، لیورپول سومین عملکرد ضعیف لیگ برتر را در استفاده از موقعیت‌های گلزنی داشته است. آن‌ها امروز در کنار این امر، در خط دفاع مقابل حملات خطرناک اورتون حرفی برای گفتن نداشتند. همشهری شایسته قرمزها با برتری 2-0 ضمن نجات خودش از منطقه سقوط، امیدهای قهرمانی لیورپول را نیز نقش بر آب کرد. یورگن کلوپ در اولین واکنش به بازی گفت:

قهرمانی؟ آرسنال و منچسترسیتی باید روزهای بسیار بدی داشته باشند یا نتایج بسیار منفی بگیرند. نمی‌دانم، دیگر در دست ما نیست. فقط می‌توانم از همه معذرت‌خواهی کنم. باید خیلی بهتر از این حرف‌ها عمل می‌کردیم اما نتوانستیم. ناامید هستیم. در مورد خیلی چیزها ناامید هستم. اجازه دادیم بازی همانطور که اورتون می‌خواهد رقم بخورد. دو گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندند. گل دوم مشابه کل فصل‌شان بود. دقیقا می‌دانستیم توپ کجا قرار بود ارسال شود اما دفاعی انجام ندادیم. آن‌ها پشت سر هم ضربه شروع مجدد داشتند. توپ دست ما بود اما اورتون ضربه شروع مجدد کار می‌کرد. در این بخش کارمان خوب نبود. 

 یورگن کلوپ در ادامه افزود:

پس از بازی با فولام کمی انگیزه داشتیم. دیوگو ژوتا مصدوم شد و دیگر مهاجم تیم یعنی کودی خاکپو امیدواریم تا این لحظه پدر شده باشد. نمی‌توانستم به جیدن دنس بازی دهم، او قرار نبود در اسکواد تیم قرار بگیرد. اگر دنس را وارد بازی می‌کردم، برنتویت و تارکوفسکی او را می‌کشتند. ما تلاش کردیم اما کافی نبود. اگر برنده شوید، ۵۰۰ دلیل برای آن دارید، اگر ببازید یعنی به اندازه کافی خوب نیستید. اینطوریه. همه کسانی که با ما هستند می‌دانند که این کار چقدر سخت است، اما برای بقیه مردم هم به طور خاص سخت است. ما باید بهتر عمل می‌کردیم، اما این کار را نکردیم، به همین دلیل باختیم. واقعا متاسفم و از هواداران لیورپول معذرت می‌خواهم، تمامی تلاشمان را کردیم اما نشد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است